26 Ocak 2011

Nur Topu Gibi 2 Evlilik Programımız Oldu

Yeni evlilik programlarını gördünüz mü? Görmediyseniz bile ben size hemen tanıtayım =)


Bunlardan biri Show TV’de Pazartesi günü saat 9.30 da başlayacak olan “Seren Serengil ile Evlenir misin” programı. İsmine bakınca benim aklıma sanki evlenmek isteyen Seren Serengil miş gibi geldi =)) ismi yanlış olmuş biraz sanki. Bide ben Seren Serengil’i pek sevmem. Neden bilmiyorum ama bi türlü sevemedim. Programın tanıtımında ise “Ekranların fenomen ismi” diye anılmış. Aslında tam olarak ne iş yaptığını da anlamış değilim. Ne şarkıcı ne manken ne de sunucu. Babası Öztürk Serengil’i çok severim o ayrı ama kızına ısınmış değilim. Bide yıllardır Gülben Ergen ile atışır durur. Hala neden atışır ya da neden köpeğine “Gülben” deyip bağırtır onu da anlamış değilim.


İkinci evlilik programımız ise “Hande Ataizi ile Dest-i İzdivaç”. TNT ekranlarında saat 13.30 da yayınına başladı bile. Tabi ilk program olduğu için biraz yavandı ama zamanla oda hareketlenebilir. Ben izler miyim peki? Tabi ki de HAYIR… Ben böyle bir programı Hande Ataizi’ne yakıştıramadım.

Oyuncu haliyle daha güzeldi. Bir diğer dikkat çekmek istediğim nokta ise yayın kanalı. Güzelim TNT kanalını da yerli malı bir kanal çevirdik ya daha ne diyim. Ne güzel bütün gün eski dizileri ve filmleri yayınlıyorlardı ki ben onları izlemeyi çok seviyordum. Ama sağolsun Mehmet Ali Erbil’de o kanala geçerek kanalın çizgisini bozdular.
Bırakın ya N’olur TNT’yi bırakın…



2 evlilik programımız da yurduma milletime hayırlı olsun.
Hadi geçmiş olsuunnn.

7 yorum:

  1. Evlat acısı gibin koydu yeminlen...Bütün yabancı dizi altenatifim oydu benim.Seinfeld,Mad About You filan...offf dertlendim bak...

    YanıtlaSil
  2. üzüldüm ciddi ciddi. mali yi tnt de görünce noolduğumu şaşırdım zaten.

    YanıtlaSil
  3. sen hande ataizi ne yakıştıramadım diyosun da tnt nin halini düşün bide :D 2 kere baktım doğru logoyu mu görüyorum diye

    YanıtlaSil
  4. az vardı ya zaten. bölünerek çoğalıyorlar mübarek..

    YanıtlaSil
  5. Aynen Serdar ya. Aile Bağları, Mavi Ay, House gibi dizileri bende izliyordum. Sabah tvde izlicek bişey olmadığında eski film ya da dizileri izlemek iyi oluyordu.

    Bide o mavi logo yok mu! hiç yakıştıramadım.

    YanıtlaSil
  6. ayy ben show tv yi duymuştum ama tnt ye çok şaşırdım henüz programa denk gelmedim galiba

    YanıtlaSil
  7. TNT'de öğlenleri oluyor ama çok gereksiz oldu kanal için... şahsen artık okul derken pek izleyemiyorum, zaten okul olsa da izlememe kararı almıştım =)) benim için sadece "Zuhal Topal'la İzdivaç" programı var ;)

    YanıtlaSil

İçinden geldiği gibi yorum yap ;)