11 Ocak 2011

Mimlenmişim ...3

Bu mim biraz fazla kişisel sorular içerse de 3 tane gelince artık cevaplamak farz oldu =))


Hadi başlayalım bakalım (:

1. Kaç yaşındayım?
19. Böyle yazınca aklıma ilk çift basamaklı yıllarıma girdiğim yıl geldi (: yaşlanıyor muyuz nee??

2. İsmimin son harfi?
“U” =)) şimdi bu sorunun cevabını bilince ne olacak pek anlayamadım ama olsun hadi soruyu cevaplayalım =)


3. En sevdiğim renk?
Siyah, mor ya da kırmızı (: üçü de çok dominant renkler. Sıcak, soğuk ve siyah…


4. Kilom?
İşte bu mimdeki sevmediğim soru. Ne alakasız bişey yaa (: ama hadi söyleyelim 63.


5. Boyum?
1.70. farkındaysanız az ve öz ((:


6. Ailenin kaçıncı çocuğusun?
İkinci (: bi tane abim var, yuvarlanıp gidiyoruz =)


7. En sevdiğim şarkı?
Hiç kuşkusuz “Candan Erçetin – Sensizlik”. Yıllar geçmesine rağmen hala duyduğumda gözlerim dolar…


8. Esmer mi sarışın mı?
Duruma göre değişir ;)) ama genelime bakarsam KUMRAL  =)) ikisinin de arası.


9. Sigara kullanıyor muyum?
Hayır. Hatta kendi çevremde bu konuda savaşıyorum. Sevmiyorum kardeşim sigarayı. İçen kokuyo, sonra dişleri sararıyo falan. İstememem için bir sürü madde söyleyebilirim ama kısa kesiyorum ve ana fikri söylüyorum: Ben sevmiyorum.


10. Alkol kullanıyor muyum?
Arada sırada ((: tabi alkolik boyutta değil.

*Bir şey istiyorum: Lütfen bayanlar alkol alıp sonra kendinizi rezil etmeyin. Bir bayana o şekilde bir durum hiç yakışmıyor. Gördüm, tiksindim hatta sonra nefret ettim. Sınırında ve kararında kardeşim.


11. Çayı fincandan mı içerim, bardaktan mı?
İnce belli olursa tabi ki de bardaktan ama keyif yapmak istiyorsam özel takımlardan =)))


İştee bu mim de bu şekilde cevaplanmış oldu. Ben bu mim ile kimseyi mimlemek istemiyorum. Okuyup da cevaplamak istiyorum kardeşim bende bu mim i istiyorum diyen varsa buyursun sorular burda =))

Bu hafta finallerim başladı ve dün ilk sınav olan Organik Kimya ya girdim. Bakalım sonumuz ne olacak?
Herkese başarılar =))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçinden geldiği gibi yorum yap ;)