3 Ocak 2014

Hastayım

Gönül isterdi ki size yeni yılın gecesinde ilk yazımı yazıyım, size güzel dileklerimi sunayım ama olmadı.
Ben 2014’e hasta girdim ühü ühüüü =(((

Dünde “Sabahtan derse gideyim, cumada doktora gideyim.” dedim ama yok benim kafam kalkmıyor ki yataktan. Hemen annem ve babamın yoğun baskısıyla doktora gittim. Orda da ayakta beklerken başladı mı benim başım dönmeye! Allaahh duramıyorum derken kendimi görevlinin sandalyesine zor attım. Millet de bana tip tip bakışlar atmaya başladı. Yaşlılar deseniz kalk da ben oturayım modun da. Ölsem “Genç ona bir şey olamaz!” dicek! Sağlık ocaklarında ve aile hekimlerindeki bu yaşlıların davranışları ne olacak ya!

Her neyse baş dönmesi, mide bulantısı, ağrıyan kaslar, yapılan tahliller ile eve geldim. Bugün daha iyiyim (İlaçlar sağolsun.). Bakalım pazartesi günü öğrencem tahlil sonuçlarımı. 10-6 tansiyonla yaşayan ölüyüm herhalde #) Uff umarım kötü bir şey çıkmaz ve bende hayatıma devam ederim. Hiç sevmiyorum hasta olmayı, ilaç kullanmayı (Bütün gün uyuyorum sonra.), hayatı kaçırdığımı hissediyorum.

Neyse efenim bu gece daha iyiyim ve size yeni yazımı yazıyorum =))

2014 hepimize mutluluk, sağlık, huzur, daha az ölüm, kayıp, acılar getirsin.
Aşk kapımızı çalsın ve hiç bırakmasın.

xoxo

4 yorum:

  1. ayy geçmiş olsun canım kıyamam :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Miacım. İnanıyorum iyiyim iyi olcam ;) Merakım tahlillerimin ne çıkacağı..

      Sil
  2. geçirdiğim siktiriboktan yılbaşı kutlaması yerine keşke yataklara düşüp yatsaydım, 3-5 gün çıkmasaydım yataktan ah.
    sana da geçmişler olsun. hasta olmak güzel şey ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle deme kaç günler sonra kendime gelip iyileşebildim #) Bak grip salgını varmış sürün millete ;) Teşekkür ederim :)) "Uyku her şeyin ilacıdır."

      Sil

İçinden geldiği gibi yorum yap ;)