13 Ağustos 2011

♥ ♥ ♥ 12 Dev Adam'ım İzmir'de ♥ ♥ ♥

Bilindiği üzere Basketbol Milli takımımız hazırlık maçları için İzmir’im de =) Onlar burada olurda ben gitmez miyim tabi ki de giderim =)

Ve bugün gidiyorum.

Peki, neden geçtiğimiz 2 gün için gitmedim diye sorarsanız ilk günün biletini almayı unuttum #) Dünde arkadaşlarla buz patenine gittim _bunu sonra uzun uzun yazacağım ;)_ ve eve geç geldim. Maçın başlamasına 20dk kala evdeydim artık onu da televizyondan izledim. Ama bugün için aldım biletimi ve gidiyorum.


 
Geçtiğimiz 2 maçın inadına biletim protokolden ;) Şöyle en önden bütün oyuncuları yakından göre göre izleyeceğim =) Şimdiden heyecanlandım bile =)



Hazırlık maçı deyip geçmek istemiyorum çünkü bundan sonra bir daha buraya gelmeyecekler. Hazır gelmişlerken ve fiyatları da uygunken gidip Millileri yakından görmek istedim =)

Gitmeden önce favorilerimi sayıyorum. Bilen bilir sıralamamda ilk kişi her zaman Kerem Tunçeri’dir =) Dünkü Almanya’yla olan maçımızda oynamasada bugün onu oynarken görmek istiyorum. Sonra Ender Aslan, Cenk Akyol. Özellikle Ender’in üçlüklerini izlemek harika oluyor =)

Bu maçlarda Kerem Gönlüm, Ömer Aşık ve Semih Erden oynamadığı için onları listeye eklemedim. Yoksa severim üçünüde =)

Takımımızda yeni isimler var artık. Gençler ve bence daha tam olarak birbirlerine alışamamışlar ama gözlemlerime göre zamanla alışacaklar ;) 

Önemli bir bilgi veriyim: Hidayet bu turnuvalardan sonra bir daha milli takımda oynamayacağını söyledi. Bu nedenle de maça gidip onun oynayışını yakından izlemek istiyorum =)


Aklıma gelmişken sorayım bizim Bogdan Tanjević’in sağlık durumu hakkında bilgisi olan var mı? Çok merak ediyorum ya =( İnşallah iyidir ama uzun zamandır sesi soluğu çıkmıyor.



Yazları en büyük eğlencem basketbol, futbol, voleybol hatta ne kadar spor dalı varsa onların turnuvalarını izlemektir. Evet, bütün voleybol, basketbol ve futbol maçlarını takip ediyorum. Ayrıca NTVSPOR da favori kanallarım arasında. Kabul, ben bir spor delisiyim #)



Yazımı bitirirken belirteyim bugünkü maç 18.00 da Sırbistan ile =)

Gönüllerimiz millilerimizle olsun =)


4 yorum:

  1. Sen de mi Halkapınar'daydın:D o kalabalık arasında rastlaşmamız imkansız tabi ama keşke görseydim, tüh:D Kerem Tunçeri'n hiçbişey yapamadı, Hidayet'i de oynarken göremedin:D

    YanıtlaSil
  2. Evet ve 012 deydim =) Bak oturduğum yeri bile söylüyorum ;)Salon çok kalabalıktı yaa...Çoluk çocuk bütün İzmir halkı gelmişti :D Hidayet küçük bi sakatlık geçirmiş ondan oynamadı. Bence Sinan maçın süpriz ismiydi. 1 ay önce geçirdiği apandist ameliyatına rağmen maça çıktı.Kerem'de Almanya maçında oynamamıştı ama dün oynadı. Ödül alırken baktımda bileğinde sorun vardı.Onunda küçük bi sakatlığı var zaten.Olsun azda kalsa yakından gördüm =) Sonra Ömer ve Semih'de dün oradaydı :D Hatta bütün takım ödül alırken tam benim önümdeydi.Hepsiyle gözgöze geldim bide el salladım :D Salondan en son çıkan bizdik #)

    YanıtlaSil
  3. Biz biletleri almakta çok geciktiğimiz için potanın arkasındaki 218 bölümündeydik, çok gerideydik ama yine de zevk aldım sayılır, tabi bizimkiler saçmalamasaydı. 25 sayı fark nedir ya?

    YanıtlaSil
  4. :D eksiklerimiz var ee birazda idmansızlık sorunu tabi.Benim bilet alma durumumu bilsen çok gülersin =) Bi daha Biletix ten almıcam onu öğrendim.Gidip gişeden alıcam.

    YanıtlaSil

İçinden geldiği gibi yorum yap ;)