5 Ağustos 2011

Tam Bir Sene Oldu

Zaman dediğimiz şey o kadar tanımsız ve tarifsiz ki herkes bir şey söylüyor buna bende dâhil.


Evet, hayatımda o kadar çok kişiyi kaybettim ki bunun sonucunda güvenim sarsıldı, yaşama sevincim yok oldu, gülmeyi unuttum ve gözlerimden yok olan gözyaşları gene bu dönemde yerini aldı. Aklıma düşen geçmişe ait düşünceler ve zamanla büyüyen acılar insanı yeri geliyor olgunlaştırıyor, yeri geliyor bakış açısını değiştirebiliyor.

Tam bir sene oldu…

Onu kaybedeli Tam Bir Sene Oldu.

Bir tek benim değil bütün ailemizin hayatını değiştiren olay olalı Tam Bir Sene Oldu.

Şimdi sorsanız bana O Bir Senede olanları hatırlıyor musun diye bir saniye bile düşünmeden “Hatırlıyorum” derim.

Sabah nasıl kalktığımı, evden nasıl çıktığımı, hastaneleri nasıl gezdiğimi, eve geldiğimi, sinir boşalması yaşadığım anı, oturup kalkamadığım zamanı, son görüşmeyi, son konuşmayı ve tabi haberi ilk aldığım zamanı…

Tam Bir Sene Oldu benim ikinci abimi kaybedeli…


Kısa ve öz bir yazı olmalıydı ve oldu… Bugün Tam Bir Sene Oldu…

1 yorum:

İçinden geldiği gibi yorum yap ;)