22 Ocak 2011

Reklamlar ...2


Şimdi anlatacağım reklam ise "Helen Harper".
Bilindiği üzere kadın pedi reklamı.

Ama reklamın en çok müziği ilgimi çekti. Hani yabancı şarkı dinleyip ama sözlerini anlamadan söyleme durumu olur ya_orda edepsiz bişey söylese bile anlamayız ama söyleriz modu işte_bu reklamında şarkısı aynı etkiyi insanda bırakıyo. Geçen sınava gitmeden önce televizyonu açmış bişey izliyordum ve kapatmadan öncede bu reklam vardı.

Olay asıl sınav anı başlıyor. Bütün sınav boyunca beynimde "Avrupalı Helen Harpeerrr" tarzı bir cümle ve müziği dolaştı durdu. Eğer millet aklımdan geçenleri dinleyebilseydi resmen tam rezillik olurdu =)))
Peki bu kadar uzun bir girişle anlattığımız reklamda n'oluyo diyebilirsiniz. Bende hemen cevap veririm =)

Reklamımızın asıl teması ithal olarak Türkiye'de de satışa çıkan Helen Harper'ın anlatılması. Bizim türk bayanlar ise havalimanında kişiselleştirilmiş! ürünü karşılıyorlar falan ama reklamda saçma sapan yerler var. İşte bende bu yerleri söylemek istiyorum.

İlk olarak, uçak havalimanına iniş yapmasıyla olay başlıyo. Burda camdan bakan kadının poposunu nasıl dışa ittiğini anlamış değilim ya da neden ittiğini. Neyse efendim devam edelim. Kadınlar karşılama bölümüne bir heyecan bir heyecan koşturuyorlar, tabi ellerinde Helen Harper yazan pankartlarıyla...Sonra güzel, şık giyimli bir bayanın durmadan poposunu izliyoruz. Bu sırada kadın sayısı çoğalmış. En son ise bayanımız kapıdan çıkıyor ve bütün bayanlar bir sevinç modunda ellerindeki pankartları havaya atıyorlar.
Şu başta poposunu dışa iten bayanı hatırlarsınız, işte o bayanın üzerine bir paket düşüyor ve kadınımız seviniyor.

Aklıma takılan sorular:

1.Bayanın sevinmesindeki asıl sebep beleş olması mı? Çünkü biz beleş olan herşeyi severiz. O paket bir adamın eline bile düşse ne olduğunu anlamaz alır götürür mesela =)

2.Ben yurtdışından gelsem ve bu kadar büyük sevinçle karşılansam çıldırırım herhalde ya da neymişim ulan ben derim. Üçüncü olasılık ise bu kadınların çıldırmış olduğunu düşünmem olurdu. Hele ellerinde benim adımın yazılı olduğu panklartları attıkları anda korkma eşiğim maksimuma ulaşırdı =)))

Reklam bu kadar ama benim sorularım her izlediğimde biraz daha artıyor =))

Bu linkten izlemek isteyen izleyebilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçinden geldiği gibi yorum yap ;)