2 Şubat 2011

Mimlenmişim ...4


Finallerim bitip tatile girdiğim Cuma gününden itibaren dönem içinde yazdığım ama yayınlamaya fırsat bulamadığım yazılarımı yayınlayacaktım ama olmadı işte… 
Farklı sebepler falan filan…
İzmir’den ayrıldığım 3 günlük kısa tatil sonrası mail kutuma gelen Mim’imi hemen cevaplamak istiyorum :) 

Konumuz:  Vazgeçemediğiniz 5 şey.

1 Numara: Mp3’üm =) Hayatımın amacı zaten müzik. Beni tanıyanlar bilir, ben hiç kulaksız gezinmem. Belki de ilk maddeyi “Mp3&Kulaklıklarım” diye birleştirebilirim. Son teknoloji olan her şeyi takip edip ona göre satın almayı severim ve aldığım ürün ileriye yönelik olmalıdır. İşte Mp3’ümde bu şekilde. En sevdiğim özelliği de arttırılabilir hafızalı olması. Her haftasonu içini temizlerim ve 400 parça falan atarım. Düşünün artık ne kadar büyük bir hafızası olduğunu ve benim ne kadar çok parça dinlediğimi =)) ekranında piksel ölümü olduğunda tamire gitmişti de resmen gün saymıştım. Mağdurum da mağdurum durumundaydım =))

2 Numara: Telefon’um =) Benim ilk telefonum Sony Ericsson k300i di. 5 seneden fazla kullandım. Taki bu dönemin başında tuş takımı bozulana kadar. Kendi kendine milleti aramaya, mesaj atmaya falan başladıktan sonra değiştirmek farz olmuştu ve geçen ay Samsung Wave 525'i aldım. Hemide beyazını =)) Çok sevdim telefonumu. Hergün yeni bir özelliğini keşfediyorum. Kullanması da kolay ayrıca arttırılabilir hafızalı, dokunmatik ve Samsung =))

3 Numara: Lenslerim. Yıllarca gözlük taktıktan sonra lise son sınıfa geldiğimde lens kullanmaya başladım. Tabi bunda göz numaramın da etkilisi olsa da artık olmazsa olmazım haline geldi =)

4 Numara: Adidas ayakkabılarım. Benim aslında ayakkabı tutkum yoktur ama aldığım ayakkabıları da giymeye kıyamam :) Kutularında dururlarda dururlar… Yıllar sonra giyerim falan millet yeni sanır o şekilde bi durum =)) işte böyle bi durumda en çok kullandığım ayakkabılarım ise Adidas ayakkabılarım. O kadar çok giyiyorum ki patlayana kadar :) Sonra gene yenisini alıyorum ama olsun. Ben hiç converse giymedim ve giymeyi de düşünmüyorum benim için forever ADİDAS =)

5 Numara: Cüzdanım. Benim cüzdanım mini çanta gibidir =) ne ararsan çıkar içinden =) olmazsa olmazım bi duruma sahip kendisi :)


İşte benim ilk 5 im.
İsteyen kendisinin ilk 5 ini yazabilir.
Bende okurum, yorum atarım, mutlu olurum =))

2 yorum:

İçinden geldiği gibi yorum yap ;)