18 Haziran 2011

Mimlenmişim ...6

Artık yazılarımı okuyanlar benim mimlerimi geç yayınladığımı biliyorlar =) Bunu isteyerek yapmıyorum ama böyle oluyor kusura bakmayın.

Bu sefer öyle değil ama işte =)

Elimizde cevaplamamız gereken sorular var. Mimin yanıtlarını ise 1 hafta sonra yayınlıyoruz. O zaman başlayalım ;)

1- Şehir dışında bir yürüyüşte nefis çileklerle dolu bir tarlaya geldiniz. Mideniz guruldamaya başladı ve etrafta kimsecikler yok. Siz ve bedava öğle yemeği arasında sadece bir çit var. Çitin yüksekliği ne kadardır?
1metre


2- Bahçeye girdiniz ve çilekleri yemeye başladınız. Kaç tane çilek yediniz?
Çatlayana kadar yiyecek halim yok herhalde =) en fazla 15 tane =))


3- Birden çileklerini çalmakta olduğunuz çiftçi ortaya çıktı ve size bağırmaya başladı. Kendinizi savunmak için neler derdiniz?
Ağzım doluysa önce onları bir seferde yutarım, yakalanmayalım dimi =) sonra şey ben deyip başlar ve çok güzellerdi der bide özür diler hatta duvardan geri atlar çıkardım =)


4- Tüm olan biteni bir kenara bırakıp söyleyin, çileklerin tadı nasıldı? Ve çilek çalma maceranız sona erdikten sonra kendinizi nasıl hissettiniz?
 Biraz pişman. Yakalanmasaydı her şey iyi gidiyordu ya =) aç iseniz her şeyin tadı güzel gelir ee tabi bide buna kaçak bir şekilde yapmayı da ekleyin alın size NEFİS ÇİLEKLER =))  bunları dedikten sonra pişman mıyım hakim bey? Hayır.. Gene olsa gene yaparım hehe =)


Klasik Mim bitirişimle bitiriyorum.
İsteyen mim sorularını alıp yazabilir.
Bana bildirir.
Bende okurum, yorum atarım, mutlu olurum =))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçinden geldiği gibi yorum yap ;)