12 Haziran 2011

2011 Seçimleri

Bu benim üçüncü seçimlerde oy kullanışım. Bilinçsizce mi kullandım? Hayır!

Ne kadar ülke meselelerini duymak beni üzse ve strese soksa da dinledim, araştırdım sonunda da gittim oyumu kullandım. Bakalım sonuçlar ne olacak?

İçimden ne kadar da AKP’nin gitmesini istesem de neden bilmiyorum gene onlar iktidar olacakmış gibi geliyor. Bu ülkeyi şu partili bu partili, Karadenizli, Doğulu ya da GAVUR İZMİR’li şeklinde bölmeye çalışanları istemiyorum. Bu kişilerin gitmesini istiyorum. Alın işte açıksa söylüyorum. Ne suç ne de düşüncelerin yasaklanması… Her söylediğiniz sözle damarlarına bastığınız zaman suç olarak algılanıyorsa nerede bu özgürlük ya da demokrasi diye sorarlar adama.

Bir şeylere ön isim takmak onların anlamını değiştirir mi sanıyorsunuz? Ilımlı islam ya da açılım… Bi anlamlara geliyor mu ya da anlamlarını bilen var mı? Halk açılımın ne olduğunu anlamadan sınırdan girdiler. Hem de türkülü halaylı… Ölen gencecik şehitlerimizin arkasından hala düzelemeyen ailelerin sinirlerini bu şekilde bozmaya ne hakları var. Ve şimdilerde o şekilde girenler dağlara kaçtılar. Hele o hapisteki adam yok mu… Onunla konuşmakta nedir yaa. Neden muhatap alınır? Adını bile anmıyorum o kadar saymıyorum işte.

Sıkıldım artık çarkın bu şeklide dönmesinden. İster gene iktidar olsunlar ister olmasınlar ama ben onları sevmiyorum. Bütün koydukları yasak ve diretmelere rağmen açıkça yeniden söylüyorum ki onları sevmiyorum…

Peki size başka bir şey daha söyleyeyim.

Bu seçimlerin bu seneki bize maliyeti 246 milyon 298 bin 170 lira.

Bunun üzerine bir şey söylenebilir mi allah aşkına???

Ya da durun söylenebilir:

Biz mi seçime girdik yoksa seçim mi bize???

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçinden geldiği gibi yorum yap ;)