17 Haziran 2010

Yetkili Servisler!!!

Yetkili servislerden nefret geldi. Satarken her şey çok kolay ve rahat ama bir şey olunca kimse üzerine alınmıyo. Sanki sorunu biz yaratıyoruz.

Laptop’um hala tamir olmadı. Buradan Toshiba yetkili servisine kızıyorum. Bilgisayarım 98 derece olarak ölçülüp fazla ısınıyor. Yanacak! Yetkili servistekilere götürdüm. Adam diyor ki: bilgisayar çalıştığı sürece sorun olmaz’mış. Gerizekalı mıdır nedir?? Klavyeye ısıdan dokunulmuyo, bilgisayar yanmamak için performansını düşürüyo ve sayfaları açamıyo ama bizim servisteki bey! hala çalışır diyor. 2 derece kalmış 100 olmasına hala çalışır diyo. Ki, bilgisayar dengeli durumda 98 dereceyi gördü. Yüksek performans yapsam artık havaya uçucaz herhalde. Daha bir sene olmuştu bilgisayarı alalı halbuki.

Ayrıca adam bizi salak sandı herhalde. Adama diyorum ki “Bende bi tane daha bilgisayar var ve zamanında ondada ısınma yaşadım ve hallettiler. Bu neden olmuyo??” Adamın verdiği cevap: Günde 1500 bilgisayara bakıyorum ve bu da böyle çalışıyor?! Bu nasıl bir cevaptır ya! Resmen saygısızlık. Bizde abimle almadık ve şimdi bilgisayarımı yetkili servis merkezine yollucaklar.

3 defa falan gidip olmazsa davalık olma yolunda ilerliyoruz. Ayrıca netten araştırdık bu bilgisayar modelinde bu sebeple zamanında çok şikayet olmuş. Ya para iade ya da ürün değişimi diyecekler. Ben kesin para iade yapacam. Üzerine kendim koyar daha yenisini ve iyisini alırım. Zamanında HP markasıyla böyle olmuştum sonrada LG ile. Şimdide Toshiba. Resmen bir ürünümün bozulmasından korkar oldum ya. Bu ne biçim bi servistir. Geneli böyle sanırsam.

Serviste kaldığı süre için de belgeler Almanya’ya yollanacakmış.
Oradan onay geldikten sonra garantisi uzayacakmış. Sanki garantisindeyim bende.

Bu aralar beklemekteyim işte. İnşallah olur çünkü bilgisayarımla yapacak çok işim var. İçindeki her şey silindi biliyorum. Ama abimin bilgisayarına da kişisel şeylerimi atamıyorum çünkü onun ki artık taştı doluluktan. 2GB boş alanı kalmış. Bu durumda kendi bilgisayarımı beklicem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçinden geldiği gibi yorum yap ;)