14 Temmuz 2010

Görev...1_Mezuniyet Töreni


İşteee gene yoğun bi günü devirdim.ama sevinemiyorum çünkü başka programlar beni bekliyo."Boş bir an yarat bana Tanrım n'olur, sana yalvarıyorum." resmen şuan ki ruh halim "alors on donse" şarkısının klibindeki adamın ruh hali gibi.hani o şarkının klibinde adamı koydukları yerde uyuyoya ve sonunda sahnede bayılıyo ama kimse takmıyo.aynen o durumdayım. yakında yolda uyucam, millet beni takmıcak.bu yoğun tepmpoyu kişisel olarak yaratmıyorum ama burdan o yaratana söylüyorum: kimsen çık ortaya. adil yargılama olcak...


Abimin mezuniyet törenine gittik ve benim görevim fotoğraf çekmek oldu.özel muhabir gibi abimin her anını,saniyesini, her bakışını ve her durumunu falan ne varsa çektim.sonunda arkadaşları "bizce gitmelisin artık" dediler.acıdıkları için mi dediler yoksa sıkıldıkları için mi bilmiyorum.özel anlarına kadar çekicektim, belkide ondan sıkılmış da olabilirler.abim kimi görse "aa hadi bi poz" derken benim bile beynim döndü.arkadaşlarının lafına şükür ederek, annemlerin yanına gittim oturmak için. sonra bi ses ve bi baktım arkamda abim.bide ordada bi sürü "poz" derken valla yoruldum.annemle, yok arkadaşımla, gülerken, yürürken, ağlarken derken 100 küsür poz olmuştu bile.sonra abimlere gelene kadar başka bölümler çıkmaya başladı da oturdum biraz.makine müh.en fazla sayıya sahip olunca onları sona atmışlar.ne yalan söyliyim, birazda iyi olmuş =))) yoksa benim gibi kişiler valla yorgunluktan bayılırdı.

Abimler çıkmaya yakın insanlar ve görevliler yani herkes rahatladı.abimlerin öğrenci sırası sahneye gitmeye başlayınca onların sırasına gittim.en yakın yerden resim çekmeye çalıştım.yani görevime son sürat devam ettim.tabi bazı yerler bulanık çıktı ama olsun.asıl önemli yerleri çektim zaten ;)) profesyonel gecenin video ve resimleri zaten alınacak ama olsun.ben genede görevimi en iyi şekilde yaptım ya rahatım =)))

Sonra işim bitti sanıyosunuz ama yınılıyorsunuz.hayır bitmedi. bu seferde arkada toplanma sırasında resim çektim.arkadaşlarını tanıdım bu arada .iyi çocuklar. sizi sizi =D =D

Veeee işte günün olayı geldi... Kep Atma zamanı... o kadar kişi aynı anda sahnede olunca insan resim pek çekemiyo ve "Shakira - Waka Waka" şarkısı çalmaya başladı.beni bilen bilir.dans etmeyi severim ve ben başladım dans etmeye =)) gittim annnemin yanına teyzemde ordaydı. "300-500" yaptım.anneannemde -canım ya- bişey anlamadı ama güldüler.şarkı bitince çıkardım onları =D =D o kadar beklettim yani =))

Törenin sonunda eve gelip pozları bilgisayar atıp bakınca acı gerçek çıktı: toplasan 6 pozum vardı =(( bi de o kadar süslenmiştim. yazık oldu sanki =))

Face'e koyduk artık birini. beğenen beğenmiş orda zaten.nazar değdircekler bu kişiye sonunda... =))
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçinden geldiği gibi yorum yap ;)