27 Mart 2010

Hepsi - Geri Dönüşüm Albümü


Grup Hepsi hayranı değilim aslında ama yeni albümlerini dinledim ve hakkında yazmak içimden geldi =)) Gülçin gruptan ayrıldıktan sonra grup dağıldı falan dendi ama sonuç işte yeni bir albüm. Gülçin ayrıldıktan sonra bi karmaşa oldu, basın açıklamaları, davalar falan dendi ve bu yüzden de geriye kalan 3 kişi bi bocalama yaşamış olabilir ama yeni albümle bunu boş vermiş ve sitelerinde de yazdıkları blog yazılarıyla yaşanan olayları geride bıraktıklarını gösteriyorlar.albümde bişey dikkatimi çekti.Gülçin'in yokluğu hiç hissedilmiyor.



Şu sıralar "Yeter" adlı şarkılarının klibini müzik kanallarında görebilirsiniz. Ben şarkıyı ve klibini beğendim açıkçası =)) Zaten genç ve enerjik oldukları için ilginç klip çekmek onlara yakışıyo. Klipte bi şey dikkatimi çekti: Yasemin sanırsam sol kolunun içine yeni dövme yaptırmış!! Mavi renkli. Belki de ben yeni gördüm.  Bilemiyorum artık. Pek takipçileri olmadığım için kesin bi şey diyemicem =))


"Unutma" diğer bir şarkı. Bildiğimiz Fame dizisinin müziği vardır ya, hatta her dönem bi cover lanır o şarkı işte. Sözlerini değiştirmişler, müzik aynı müzik. Şarkının en sevdiğim yeri -ki orjinalinde de aynı yer- nakarat yeri. Hepsi'nin değişiyle; "unutma unutma unutma..." =)))

"Aptal kafam" bi erkeğe söylenen ve sanki biten bi beraberliğin sonunda yazılan bi şarkı gibi geldi bana. Müziğini beğendim.en sevdiğim yeri ise şu: duyucağımı duydum, görüceğimi görmez olaydım, seveceğimi sevdim, ay nefret etmez olaydım... Bilmiyorum ama burayı söyleyişleri çok tatlı =))

"Sır" bu şarkıya bayılıyorum işte hatta bi ara msn&face derken her yere yazıp yayınlıyordum. Sözleri aynı beni anlatıyordu ki hala bazen anlatıyor =)) En sevdiğim yeri ise burası: Sana bi sır vereyim şaşırma! Aslında seviyorum bende seni, ama hep korkularım vardı, bitmez sorularım vardı, söylüyorum bende şimdi, Seviyorum Senii... Bu şarkı da eskiden sanki Gülçin'in de sesi vardı.yeni albümde bi daha yorumlamışlar ve güzel olmuş.

"İkilem" müziğine bitebilirsiniz. Şarkının girişi de güzel. Son söylenen sözlerden yeni bi cümle başlıyo. Yazıyorum bazı yerini: Anlat, hadi durma anlat. Asla, zarar vermez asla. Korkma,güldüğüme bakma. Gördüm, başkasını gördüm. Duydum, iç sesini duydum.
Her bir cümleyi aralarından biri söylüyo ve aynı anda, ardı ardına 3 cümle duyuyorsunuz. o da kulağa çok hoş  geliyor.
Birisinden ayrılmak istemezsiniz ya ve o kişi sizden ayrılırsa ondan nasıl intikam alırım düşüncesi hakim gibi şarkıya. Bu da şarkıya adını veriyo: İkilem.

"Uğraşma" müziğini ve sözlerini beğendim. "Unutalım artık,unutalım artık,unutalım artık.kime diyorum?" yerini beğendim. Bu şarkıya klip çekebilirler.nakaratı gerçekten güzel, işte yazıyorum;



şu yüzümü göremezsin
ben göstermezsem
Yaklaşma!

yakınıma gelemezsin
ben izin vermezsem
Sırnaşma!

kaç kere denedin ya
beni göremedin ya
unut artık
hadi vazgeç
beni yere seremezsin
kendim düşmezsem
Uğraşma!

"Çirkin Adam", bu kızların şarkılarının müziği gerçekten güzel oluyo.bununda müziği gerçekten güzel ;)duygusal bi şarkı...slow ama o kadar da yavaş değil.ayrılık şarkısı ama sözleri ilginç: lazım değil kaşın gözün, tuzaksa bana her sözün...herhalde bu şarkının en can alıcı yeri bu sözün olduğu yer yani nakaratı olmuş.

"Nükleer" hareketli bi şarkı. Nükleer kelimesi biraz uyduğu için kullanılmış gibi geldi bana: gez göz arpacık, maaş biraz yapmacık, bana böyle şeyler deme sen. Top, tüfek, nükleer, daha neler var neler. Ateşe devam et istersen. Şarkıyı beğenmedim ben pek.

"Canıma Değsin" şarkısının en güzel yeri herhalde: oooo canıma değsin... deyip arkasından bi şeyler söyledikleri yer. Gene ayrılma sonrası eski erkek arkadaşa söylenen söz durumu var. Şarkıda en içten söyleyen kişi ise Cemre. O nasıl bi: "Ağla ağla yakıştı sana" demektir ya =)) Çok içten söylemiş.


"Taktik Ver" tam oryantal esintileriyle başlıyo ve o şekilde devam ediyo. Biraz basit sözlere sahip gibi geldi bu şarkı bana. Başta anlattığım şarkıların zıttı gibi sanki.



İşte albümü bu şekilde yorumladım.
Gerisi mi???
İşte orası size kalmış =))

Kendinize İyi Bakın ;)

2 yorum:

  1. Ben dinleyemiyorum bu kızları :) ama metal falan dinlediğimden olabilir, yoksa kaliteli müzikleri. umarım başarılı bi albüm olmuştur :=)

    YanıtlaSil
  2. zaten şarkıların sözleri çok saçma olabiliyo ama müziğe baktığımda ve ritmi bulduğumda sözleri sallıyorum.sözsüz halleri olsa kesin indirir ve dansetmek için kullanırdım ;))

    YanıtlaSil

İçinden geldiği gibi yorum yap ;)