15 Ocak 2017

Gidiyordum. Bu Kez Son!


Ayrıldığının ilk gecesinde deli gibi ağlıyorsun.
Sanki dün yoktu. Sanki dün sevdiğimizi söylemiyorduk gibi oluyorsun.
İnanmak istemiyorsun.
Yavaş yavaş anlam veremediğin günler başlıyor.

Her gün soruyorsun, gülmek istemiyorsun. Pişmanlıkların üzerine çöküyor. Yokluğunu hissediyorsun. Bir şey olduğunda özelliklede güzel bir şey olduğunda “Bunu oda görseydi.” diyorsun sonra boşver deyip içine atıyorsun. Ağır cümleler kuruyor sana. Hiç olmamış gibi silip atabiliyor karşı taraf. En çokta bu koyuyor insana. Bir anda bitmesi!

Sormuyorsun zamanla. Kendine yeni bir uğraş buluyorsun yoksa her çalan şarkıda aklına o geliyor. Gözlerin doluyor. Ağlıyor. Solgun yüzünle görünmek istemiyorsun. Buna izin vermek istemesen de elinden gelen bir şey yok.

“Mutluyken fonda çalan şarkının müziğine, üzgünken ise sözlerine odaklanır insan.”
Sen hep sözlerde kayboluyorsun.

Gitmek istedim bunları yaşarken. Başka bir ülkeye. İş buldum orda. Bir evetime bakıyordu hâlbuki. “Evet!” deyip gidecektim güney yarım küreye. Bu şehri, en çok sevdiğim evimi, hayatımı bırakıp gidecektim. Nasıl o beni hiç yerine koyduysa bende kendimi orada hiç yerine koyacaktım. Ana dilini bilmediğim bir ülkede yeni bir dil öğrenip mesleğimi yapacaktım. Kafam rahat olmayacaktı belki ama olsun sıfırdan başlamak için hiçbir zaman geç değil.

Bir şey beni burada tuttu o anda. Tam gidiyorken döndüm havaalanından. Elimde kocaman bavulum ve biletimle. Şimdi buradayım bu şehirde. İzmir’de.

Her an her şey değişebilir. Bu benim hayatım. Her zaman sıradanlıktan uzak. Nerde uçlar var hepsi benim hayatımda. Ne normali beni bulur ne de ben normali severim. Bu hep böyle oldu ve bundan sonrada böyle olacak biliyorum.

Kime neyi inandırmaya çalışsam inanmıyor.
Güvendiğim insanlar aslında bana güvenmiyor.
Zorlamıyorum ama çok üzülüyorum.

Kararım bu sefer çok net! Bu sefer son. Bir daha ağlarsam gideceğim bu ülkeden. Karşı kıyıyı görmeyeceğim ama onun yerine okyanusa bakacağım. Dilim, dinim o ülkede olmayacak ama kumsalım olacak, bomboş bir evim ve sıfırdan başlayacak hayatım.

Netim. Netsin. Netiz!

xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçinden geldiği gibi yorum yap ;)