15 Ocak 2017

Değişim Belki de Dönüşüm


Bir şeylerin değiştiğini hissediyorum, kendim için ya da çevrem de.
Yorgunum hem de çok yorgun.
Günlerdir mesai yapıyorum. Yüklemeye çalıştığımız mal için hasta oldum.

Seviyorum hem de çok seviyorum.
Sarılmak istiyorum.
Biraz şefkat biraz da güven. Yeniden aşkı hissetmek istiyorum.
Çırılçıplak kalıp sevişmek, onun kollarında ısınmak ve uyuyakalmak istiyorum.

Güzel bir hafta sonu kaçamağı istiyorum.
Diyetime yeniden başlamak istiyorum mesela.
1 gün boyunca hiçbir şey yapmak istemiyorum.
Tanımadığım biriyle bir kahve içmek, hayatını dinlemek ve konuşmadan susmak istiyorum. Dedim ya yorgunum diye.

Suçlanarak ayrılıp giden adamlardan uzaklaşmak istiyorum. Kafası karışık insanlarda yordu beni. Bitirmek varken neden kaçtığımızı bile bilmiyorum.
Kafamda deli sorularla yaşıyorum günlerdir.
Eğlenemiyorum mesela birkaç gündür. Gülemiyorum.

Terör olaylarından sıkıldım. Kayıplardan psikolojim allak bullak oldu.
Başkanlık sistemi beni manyak etti.

Üşüyorum en çokta.

Arabayla hız yapmaya başladım. Bu aralar en çok sevdiğim şey bu galiba. Müziği son ses açıp gaza basıyorum.

Bazen aklıma ölüm geliyor.
Ölsem diyorum kim gelir cenazeme?
Bütün o peşimden koşan erkekler gelir mi mesela?! Atıp tutan sonrada ortadan kaybolan insanlar gelir mi? Bana kazığı atıp sonrada bir şey olmamış gibi konuşanlar ya da? Hasta olsam kim gelir başıma? Dün hasta oldum mesela. Kim vardı yanımda?

Yalnız ölmek istemiyorum ama artık kimseye de güvenemiyorum. Bana güvenmesini istediğim insan bile bana deli deli sorular sorarken onun dediği gibi kafama takmıyor akışına bırakıyorum.

Günümüzdeki en büyük sorun bu galiba. Hayat koşuşturmasında yalnız kalmak ve herkesin hayatına anlık girip çıkmak, çıkabilmek.
Ben mi?
Ben anlık giremiyorum. Girdim mi çıkamıyorum. Bağımlı olduğum şeylere var. Biri işim, biri güzellik, aşk vs vs.

Bundan sonra yeniden yazmaya karar verdim.
Kimse için sevdiğim şeylerden vazgeçmeyeceğim. Buna yazı yazmakta dâhil.


xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçinden geldiği gibi yorum yap ;)