22 Mayıs 2015

Selamlar Olsun Ey Okuyucu!



Selam,

Hayatta yeni şeyler oluyor. Sende ayak uydurmaya çalışıyorsun.

İş stresini nasıl yeneceğimi çözdüm: Gülerek!

Bol bol gülüyorum. 21TL'lik kalemimin arkası bantta düştü kayboldu ve şimdi 1TL gibi görünse de gülüyorum.

İş yerinde oturduğum masamı, etrafımdaki rafları düzenledim. Mum gibi oldu. İşte şimdi "Burası benim yerim." diyebildim. Daha bir sahiplendim. Ne kadar florasan altıda olsa olsun. Yapacak bir şey yok.

İş hayatı zor dostum heleki anlaşamadığın kişi patronun olunca. Onunla da anlaşacağım, eminim. Çünkü onunda zayıf noktasını buldum! Şimdilik sır. Hışşştt...

Sevdiğin adamı sevmeme ihtimalin zamanla olur mu? Hiç yaşamadım, korkuyorum. Ara ara aklıma "Ben olmasam kiminle olurdu acaba?" diye düşünceler geliyor falan filan.

Bol bol dedikodunun içinde kalıyor, Bülent Ortaçgil dinliyor, spor yapıyor, PİKO ile uyuyor, diyetime sıkı sıkı uyuyor ve kitaplarımı okuyorum. Kilo verdim heheyt :)

İşe güzel giyip geliyor, bol bol nazar boncukları takıyorum.


Birazdan işten çıkıp denize gideceğim. Sezonumu açmak gibi bir niyetim var.

Sizden gelen mailleri okuyup cevaplamayı seviyorum.
Yazın bana ;)

xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçinden geldiği gibi yorum yap ;)