13 Mayıs 2015

Eski Z.S. Geri Dönüyor!


Dönüyoooorrrr!
O eski Z.S. geri dönüyor!

Dün akşam döndüm hatta dün gece diyelim. Ha hayat çok mutluyum ulen =) İnsanın mutlu olması, dans etme isteğini yeniden hissetmesi güzel bir duyguymuş. O aşk böceği, çöpçatan ve sezgileri güçlü kızı özlemiştim gerçekten. İş hayatı beni sersem ederken dün içimdeki o kız uyandı heheyt =)

Dün arkadaşın doğum gününe gittik, yanımda da sevgilim oturuyoruz. Daha doğrusu sevgilimin arkadaşının doğum günü olduğu için masadaki kimseyi tanımayan ben vardım. Y. sadece iki kişiyi tanıdığını diğerlerini bilmediğini söyledi. Neyse kenem oturuyoruz, kalabalıklaşıyoruz ama kimseyi tanımıyorum derken zaman geçmiyordu. Biraz önce D&R’dan aldığım “Sabahattin Ali – Kürk Mantolu Madonna” kitabını okumaya karar verdim (Bu kitabı da eskiden okumuş, sevmiş hatta herkese önermiş ama kendim okumamıştım. Nasip düneymiş). Y. “Bende seninle okuyacağım.” deyince biz başladık yarışa ;)

Tabi kim kazandı bilin bakalım???
BEN!
Heheee =))

Hemen mızıkçılık falan yaparken onun kitap okuyan halini izledim biraz, yüzünü, dudaklarının kıvrımını ve ciddi ifadesini. Sonra öptüm onu. Yanağına küçük bir buse kondurdum (Yazar burada utandı.). Ve öylece baktım ona.

Romantik anımı yazdıktan sonra masadakiler bol kalorili yemeklerini sipariş ettiler ve yemeye başladılar (Diyete devam. Azim!). Kimler geldi oturdu anlamadan bir anda kalabalıklaştık ve sonunda doğum günü çocuğu geldi heyooo!!!

O bu derken şunu yazmasam olmaz; ya millet çok orijinal. Benim bildiğim doğum günlerinde doğum günü çocuğuyla fotoğraf çektirilir, o baş kahramandır ama yookkk!! Millet sevgilisiyle selfie çekti durdu. Çok gereksizdi. İnsanlar zamanla değişiyor arkadaş!

Konumuza dönersek, ya ben ne anlatıyordum??? Hmm..
Hatırladım.

Evet, sonunda dayanamadım ve “Y., ben bu kızdan hoşlanmadım.” dedim. Seninkine bir kal geldi. Durdu. Sonrada sırıttı imalı imalı. “Noldu?” dedim, “Ne var?!” O sinir olduğum kız zamanında benimkine çıkma teklif etmiş, diğer kızla ise bir ay falan çıkmışlar ve sonra ayrılmışlar. İki kızında sevgilisi vardı masada.


Buradan ne çıkarıyoruz;

1- Kadınlar her şeyi hisseder. Kaçış yok! Ki bu kadın Z.S. ise kesin hisseder zaten ;)

2- Bana yalan söylemek yok ve iyi ki de yalan söylemiyor.

3- Eğer bir kadın yanında sevgilisi varsa sevgilisiyle ilgilenecek! Eğer eski hoşlandığı/çıktığı biri masadayken ona bakıyorsa “Onu unutamamış.” demektir. Bakışlarını yakalayan Z.S. asla affetmez!

Bilmeden sevgimi gösteren ben, bildikten sonra kızlara nasıl baktım bilmiyorum ama giderlerken bize iyi akşamlar demediler. Amannn çokta fifi (Bu lafı kullanmayalı aylar olmuştu.).

4- Her buluşmaya güzel gideceksin. Sen kadınsın. Kiminle nerede karşılaşacağın hiç belli olmaz. Bunu dün akşam bir kez daha anlamış olduk.

Dün buluşmaya gitmeden önce içim kıpır kıpırdı. Nedenini bilmediğim bir heyecan vardı. Kızları öğrendikten sonra o çarpıntım gitti. Daha çok sarıldım, daha çok öptüm. Manzarayı izledim. Bu şehri daha çok sevdim. “Ben buyum.” dedim.

Ben buyum işte!
Beni mutlu eden bu hisler, bu dokunuşlar, bu bilgiler, bu yaşantı.
İşe geldim şimdi. Daha çok çalışıp yerimi sabitlemek ve bu olduğum kişiyi korumak istiyorum.

xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçinden geldiği gibi yorum yap ;)