27 Mayıs 2015

Bir Derbi Birleştirir Ya Da Ayırır İki Kişiyi


Zamanla sen yükselirsin o yerinde kalır.
İlerlemez.
Zamanında verdiği bütün sözleri unutur.
Gerçekleştiremez.

Çalışırken aklıma geldi bu yazı.

Whatsapp’daki durumumu görüp mesaj attı önce. Anlamadım ben. İhtimal vermedim hiç. Hatta telefon numarasını silmemiş olmam onu unutmadığım için değildi. Sadece mesaj atarsa kim olduğunu bileyim diye tutuluyordu listenin sonunda. Ara ara mesaj atar bana. Laf atar. Pişmanlığını dile getirir. Neden aldattığını söylemez ve inkâr eder ama sonra gene başlar, döner, pişman olur. İltifatlar eder ve o çapkın gülümsemesini yollar. Artık kanmaz Z.S. Kanamaz bu kız hem de hiç. Bir daha eskisi gibi olmayacak bilirim. Denemem artık. O günü ne unutabiliyorum ne de yaşadığım şoku, acıyı. Derbi için iddiaya girdik. İçimden geçirdim. “Hadi GS! Kazan şu maçı. Benim için kazan. Her seferinde yeniden intikam alıyorum. Bunun için bana destek ol.”

Geçen gün derbiyi GALATASARAY kazandı.

Mutlu oldum mu hem de çok!  Edepsiz mesajını ekran görüntüsü olarak ona geri yolladığımda sustu sadece ve “Takımımı savunuyorum.” diyebildi.

Asla geri adım atma!
Pişman olma ve önüne bak.
Bırak sana “Ojeni, bile sürerim, yanına al beni.” desin.
O gün geliyor. Yavaş ama geliyor işte.

Zaman geçtikçe acın azalıyor. O his var ya hani içinde kopan bir şeyler olan, onu düşündükçe burnunun ucunda oluşan o his ve dudaklarını titreten işte o gidiyor. Geriye tek kalan yaşadığın şok, 64 beğeni ve senin aslında o an kimsenin bilmediği ikinci kadın olduğunu öğrendiğin an kalıyor.


xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçinden geldiği gibi yorum yap ;)