9 Ocak 2015

Akhisar’dan Selamlar!

 
Bu hafta Akhisar’dayım (Yukarıdaki fotoğraf bizzat odamdaki görüntüdür. Gördüğünüz üzere donmadan bir saat öncesi.). İstanbul ayağım şimdilik son buldu. Yeni yılda İzmirim de ailemle, PİKO’mla girdim.

Şimdi diyeceksiniz “Bu kızda ne geziyor beee ohh ne güzel iş!” Ama işler hiçte öyle pamuk şekeri pembesi değil sayın okuyucu.

İşim gereği bizim fabrikanın her şubesini geziyor ve her işi yapıyorum. Müşteri temsilciliğinden tutunda üretim mühendisliğine, paketlemeye, numune hazırlamaya, üretim planlamaya, kalite güvenceye ve kesime. Hepsinin başında durup işi öğreniyorum. İş öğrenmek sadece okuldaki teorik derslerle olmuyor. Bizzat sahada olmanız gerekiyor. Buradan sonra hala yerim belli olmazsa Ordu, Moldovya, İngiltere ve Almanya diye gezeceğim galiba ahahaa =)
 
İşler güçler yoğun be arkadaş!

Ondan bloğumu çok boşluyorum biliyorum ve bu beni çok üzüyor. Okurken final haftalarında rahatlamak için bir şekilde yazı yazan ben, şimdilerde işten çık eve gel, yemek yap ve ye derken inanın koltukta sızıyorum. Sabahları da erken kalkıyorum vs sonuçta halim kalmıyor. Şimdi size bu satırları iş yerinden yazıyorum.

Bu hafta ve haftaya Akhisar’dayım. Eğitime de katılıyorum. İki dönem dersini alıp zar zor geçtiğim o ders var ya işte onun eğitimi. Ama ne anladım biliyor musunuz?!  O zar zor geçtiğim dersten çok şey öğrenmişim. Çift dikiş çalışmaktan olsa gerek ya da kendi kendime mantığını kurduğum içinde olabilir. Şimdi buradakiler bunu eğitimini alıyorlar. İnanın derste sıkılıyorum çünkü dersi dinlerden “Ben daha çok şey biliyorum oluyorum.” ve buda sıkılmama neden oluyor. Her neyse buradan sıkılmamak için şu anlamı çıkardım; işçileri izliyorum. Nerede takılıp nereleri nasıl anlayıp yapıyorlar. Kendimce kendimi eğitiyorum ;)

 
Aşk!!
Onsuzda olmuyor onunla da. Kavuşmadan geçen günler.
Özlem!
Onun kokusunu doya doya içine çekememek.
Heyecan!
Yanında yemek yiyememe durumum.
Huzur!
Sarıldığında aklımdaki bütün soruların silindiği durumum.
 
 
NOT: Biliyorsunuz çok soğuk günler geçiriyoruz. Lütfen sokakta kalan insanlarımız ve hayvanlarımıza karşı daha duyarlı olalım. Elimizden ne geliyorsa yapalım, yapmaya çalışalım. Özelliklede sokak canları için. Onlar aç kaldıklarında ölüyorlar. Akhisar'da bir tane sokak köpeğini fabrikanın içinde besliyorum. Sizde yapabilirsiniz. Bir kuru mamaya bakıyor.
 
İzmir'de olup sokakta kalan insanlarımız içinde İzmir Büyükşehir Belediyesi tüm ihtiyaçları karşılıyormuş sadece kıyafet, kaban, bot vs ihtiyaçları varmış. Yardım etmek isteyenler için telefon numarasını veriyorum. Bu numaradan irtibata geçebilirsiniz.
 
Anlayış ve alakanız için teşekkür ederim.
İrtibat Telefonu: 02323617151 
                       02323610082
xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçinden geldiği gibi yorum yap ;)