23 Kasım 2014

Hortlayan Sevgililer

Şu iki aydır duruyorum, bekliyorum ama yok bitmiyor hatta artarak dalga modun da geliyorlar. Önce biri mesaj attı sonraki gün diğeri. Aynı anda ikisi aradı. Diğeri “Naber?” dedi. Biride yüzsüzlüğünü ispat etti.

Bunlar kim mi?
Hepsi benim eski sevgililerim!

Bekledim “Acaba azalırlar mı?” diye ama yok. Bir anda neden hepsi mesaj atıp aramaya başladı bilmiyorum. Hayatımda başıma böyle bir şey hiç gelmemişti. Acaba dedim bir filmdeyim de bunlarda bir araya gelip “Z.S. den intikam alalım!” demiş olabilirler mi? Doğru ya bazılarından ayrılışım hiç iyi şekilde olmamıştı. Kimsenin kalbini kırmak gibi bir hobim ya da uğraşım yok. Ama hayatıma girdilerse de hepsine saygıda duymuyorum işin açıkçası. Çocukça yapılan tartışmalar, konuşmalar, olgun sandığın ama sapık çıkan adamlar vs vs. Sonuçta intikam almaları çok doğal olabilirdi. Beklerdim ve şaşırmazdım.

Mesaj ve aramalarından sonra anladım ki birbirlerinden haberleri bile yok!
İçgüdüsel erkeksi hareketler bunlar hoho =))

Asıl yüzsüz olarak arayan, mesaj atan beni aldatan gerizekalı adamdı! Adam yüzsüzce arıyo, mesaj atıyo ve ben “Sevgilim var.” diyorum durmuyo. Bide sapıkça mesajlar atmaya devam ediyo! Böyle birinden mesaj geldikçe nasıl diyorum ya nasıl bu adamla sevgili olmuşum, hayatıma dâhil etmişim. Hangi kafadaymışım ve aldattığında üzülmüşüm.

Bay Doğru askere gidiyormuş. Onu da ben aradım. Onunla aramızda iyi bir arkadaşlık vardı ve biz ayrıldıktan sonrada dostluğumuz devam ediyordu. İyi ki de aramışım. Sonra ona ulaşamayınca üzülür, kızardım. Şimdi öğrendim iyi oldu.

Bir VELET aramadı aman aman aramasın! Onu dans olayından beri görmek istemiyorum zaten.

Sanırsam bu ara etrafa koku yayıyorum. Erkeklere “Gelin erkekler” sinyalini mi veriyorum napıyorum?! Halbuki benim gözüm görmüyor ki?!

Bu aralar deli gibi çalışıyorum. Projeler, yenilikler, raporlar yazıyor, sunuyorum. Eve gelince pek de halim kalmıyor. Bütün bunlara inat hayatımı yaşamaya çalışıyorum. Yeniden beni ben yapan hobilerime dönmeye çalışıyorum. Kucağıma PİKO’yu alıp film izliyorum. Kitaplarımı okuyorum. Önümüzdeki ay yeniden spora başlamak gibi bir düşüncem var. O aktif hayatımı özledim ben. Not defterime günü gününe yapacaklarımı yazmayı özledim.

Bütün bu hortlayan sevgilileri çok önce sildim, çıkardım hayatımdan. Unutmuşum. Onlara ait sevdikleri, kızdıkları, hobileri, fobileri hepsini unutmuşum gitmiş aklımdan. Ağlamak iki saat sürüyor sonra kendine geliyorsun.

Karar verdim: üç ay sakin duracağım.
Durgun su gibi, dalgasız deniz gibi.
Soğuk ve sakin Z.S. olacağım.
Eski taktiğim ama her zaman geçerli olan halim. Şimdilik izlemedeyim.
Parlamak benim için kolay ama durulmak daha da kolay.
Yıllar içinde kendimi tanımaya başladım. Duruşumla, bakışımla ve beden dilimi kullanmak gibi mesela.

Sonuçta napıyoruz: Gelene hayhay, gidene bye bye!

xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçinden geldiği gibi yorum yap ;)