4 Ekim 2014

Yeniden Güzel Duygular


Âşık olmak her zaman güzel olmuştur benim için.
Şu hayatta ikinci kez âşık olduğumu hissediyorum.

Hani arabayla yokuştan inerken bir yükselti olur ve için ürperir yüreğin geriye kaçar ya, lunaparkta trene binip en yüksek yerden aşağıya hızlıca inersin, sana dokununca dokunduğu yerdeki kan çekilir, elin ayağın boşalır. Bu durumun olmasını bir yandan istemezsin bir yandan da bu olsun diye daha çok dokunursun sevdiğine. Beline dokunduğunda o an hiç bitmesin istersin.

Bilerek üşürsün, ince giyinirsin. İlla ona sarılmak için bahaneler oluşturursun. Mutlu olmak ve bu durumdan zevk almak için bedenin ve hislerin çalışır da çalışır. Koluna girip yürürken ayağını vurup paramparça eden ayakkabıyı düşünmezsin. Anın keyfini çıkarırsın. Adamın boynunu öperken kim takar kanayan ayağını ;) Gizlice arada ona bakarsın. Yüzünü incelersin, burnunu, dudaklarını ve bakışlarını. Bütün o izlenimlerini aklına ressamın kara kalem çalışması gibi çizersin. Sonra dokunur üç boyutlu hale getirirsin. Çünkü vücut dokunduğu zaman unutmazmış bunu bilirsin, ben bilirim.

Daha güzel veya net nasıl anlatılır bilmiyorum. Eski aşkları, sevgilileri unutup yeniden en baştakine dönmek bu olsa gerek. Engelleri bilip kendimi koruyup karşı çıkarken, uzak durmaya çalışırken bir anda bir şey oldu ve biz sevgili olduk. “O kızdan uzak duracaksın!” demiş benim için. Ben bilmeden neler olmuş?!

Şimdi eli belimde, gözleri gözlerim de.
Dudaklarını hissediyor, kokusunu içime çekiyorum.
Daha mutlu olamazdım ve ben şimdi bunu yaşıyorum.
Mutlu anlarımın elimden alınmasına izin vermeden hayatımı yaşıyorum.

Âşık olup bunu gizlemek ne kadar zor olsa da yapmak zorundayım, zorundayız. Hangisi daha zor gizlemek mi? Engeller mi? Bu sefer çıkmak için ya da sevgi eksikliğinden birisiyle beraber değilim. Bu sefer onu kırmak istemiyorum. Üzmek istemiyorum. En özel anları paylaşırken konuşmadan bakışarak anlaşmayı özlemişim ben. Aramızda sır yok, gizlilik yok sadece ortak fikirler var. Beni ona iten neyse ona da beni iten o. İkimizin de hayatı o kadar farklı hâlbuki. Bu zamana kadar aynı hayatı yaşamış insanlarla beraber oldum da ne oldu?!

Âşık olmak güzel bir şey. Kimse keyfimi kaçırmasın. Ben mutluyum.


xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçinden geldiği gibi yorum yap ;)