26 Ekim 2014

Aşk Bulmacası

Aşkı yaşamak hem de doya doya.
Onun kokusunu içine çeke çeke o kadar güzel ki.

N. evleneceği zaman “Nasıl bu kadar emin olabiliyorsun onu sevdiğine?” diye sormuştum. Asrın hele ki evlenecek bir kıza sorulmaması gereken baş soruydu ama ben sormuştum. Onun cevabı ise benim bütün bu düşüncelerime ters hatta bütün bu düşüncelerimi kenara itercesine netti “Hissediyorum.”.
O an “Umarım bende bir gün hissederim.” dediğimi onun cevabı kadar net hatırlıyorum. Aradan iki ay geçti ve N. evlendi. Soyadı değişti.

Şimdilerde karşımdaki adamdan utanmıyorum, iğrenmiyorum. Korkum var ama ondan kaynaklı değil çevreden özelliklede ailemden kaynaklı. Her şeyi kenara itip bu benim hayatım şeklinde tehlikeli sularda yüzüyorum.

Size bu adamı anlatayım;

Her sabah “Günaydın” her gece “İyi geceler” der.
“Bitterim. Fıstığım” diye mesajlar atar.
Öpmeyi sever, öpülmeyi de. Sağ boynuyla omzu arasından öpülünce içi gıdıklanır.
Bana kahvaltı tabağı hazırlar. Yemek yemediğimi düşünür ve yemek yemem için bana sofralar hazırlar. Hâlbuki bilmez ki onun yanında ben heyecanlanıyor ondan yiyemiyor, içemiyorumdur.
Rüzgârlı havada gözüme toz kaçmasın diye beni ters yöne çevirir, sırtını rüzgâra verip sarıp sarmalar.
Gülümsememi ve doğal olmamı sevdiğini her fırsatta dile getirir, yalan söyleyemez. Söylediğinde kızarır. Benden ilk andan beri hoşlanıyormuş. Bunu söylemesi bile güzel.
Kendisiyle özdeşleşmiş parfümü vardır. Çok uzaktan bile kokusunu alır, geldiğini hissederim.

Abisi var.
İkizler burcu.
Kedileri sevmez.
Gözlüklerini seviyorum.
Yüksek sese tahammülü yok.
En çok belimin kavisini sever.
Etçil beslenmeyi sever çoğu erkek gibi.
Gülmeyi sever hatta kahkaha atarak güler.
Korku filmlerini değil de komedi, aksiyon izler.
Arabaları özellikle de sürmeyi daha çok sever.
Bakımı sever ve kısa saçlıdır. Onu hiç tıraşsız görmedim.
Denize girmek ve yüzmek onu rahatlatan şeylerden biri. Spor yapar.
Beni görmek için sabah evden erken çıkmayı göze alır ve beş dakika da olsa gelir, görür ve gider.
Dışarıdan cool görünür ama yumuşacık bir kalbi vardır ayrıca çok romantiktir. Arkadaşları onun için çok önemlidir.

Üşenmez. Çalışkandır ama uykuyu çok sever. “Bir sana bir de uykuya doyamadım.” der <3 o:p="">
İlk kez onunla öpüştüm hem de doya doya.

Elindeki yara izine dokunmayı seviyorum. Benim için sigarayı bıraktı ve bu mücadelesinde kilo aldı.
Ben mi?! Ben iddiayı kaybettim ama bu kaybettiğim en güzel iddiaydı. Her iddiam böyle olsa. Kaybettiğim sadece kalbim olsa keşke. Şimdilerde yaşıyorum. Sonunu düşünmüyorum. Düşününce kaçan uykularım oluyor. Geçen gün G. bana “Hayatını yazsan kitap olur” dedi. Doğruydu evet ve haklıydı da.

xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçinden geldiği gibi yorum yap ;)