20 Mayıs 2014

Tut Ve Çek Kurtar Beni!


Ne istiyorum biliyor musun?!
Bir tutam huzur, sevgi, şefkat, mutluluk, güven.

Beni bütün bu çirkin adamlardan kurtaracak o kişiyi istiyorum.
Centilmence beni düşünsün ve kurtarsın bütün bunlardan.
Çirkin iltifatlardan, tekliflerden, sinsice yaklaşıp arkadaş ayağıyla içime sinenlerden, sızanlardan kurtarsın beni.
Bütün bu yorgunluğumu anlasın.
Beni ben olduğum için sevsin.
Beni inzivadan çıkarsın.
Onunlayken mutlu olayım ve yüzümdeki gülümsemenin sebebi sadece onu düşünmem olsun.
Çok mu şey istiyorum?!

Bu geceki sarhoş ben değilim ama sarhoş halim gibi cesaretliyim.
Gece yarısı demeden arasam ve “Sen söyleyemiyorsun o zaman ben söyliyim.” desem.
İnan ki bunu bu gece diyebilirim!

Diyeceğim kişi beni bu hayattan tutup çeksin ve bambaşka bir hayat sunsun.
xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçinden geldiği gibi yorum yap ;)