16 Mart 2014

Kadınlar & Erkekler …16

Hayatıma o kadar insan girdi, çıktı, sevgilim oldu ama sadece biriyle dost olabildim. Medeni kalabildim. Sabah sabah Pazar yazılarını okurken denk geldi “Eski sevgiliyle dost olabiliyor musunuz?” diye bir yazı. Hayır efendim hepsiyle olamıyorum. Yazıyı okurken tek tek hepsini düşündüm, gözümün önüne getirdim. Birini unutmak demek benim için onun yeni sevgilisi olduğunda facede görüp kabullenmektir.

* Kızda güzel değilmiş!
* Bunu mu bulmuş benden sonra!
* Ay kızın burnuna bak!
* Off çıtayı çok düşürmüş!
* Ay iyi olmuş böylesi yakışır ona zaten vs. cümleler kurduğunuzda unutmamış oluyorsunuz.

Net!

Bütün yaşanmışlıkları affetmemiz lazımmış. Hı hı çok kolay sanki. Görüşmek istediklerin var, görüşmek istemediklerin. Sonra sen affetsen de hadi diyelim affettin, aştın bütün üzüntülerini, sinirlerini, onun sana yaptıklarını ve buluştun. Adam düşünmez mi “Bu beni unutmamış.” diye. Gereksiz küçük beyinli işler bunlar. Bazen kızıyorum kendime neden böyle çelişkili düşünüyorsun diye?! Evet düşünüyorum. Kafamda her an değişen fikirler, konuşmalar durmadan geçip gidiyor. O kadar doluyum ki aklım bir fazla kelimeyi dahi almıyor.

Olaylar ne onlarsız oluyor ne de onlarla. Erkeklere yeri geliyor kızıyor, söyleniyor ve genelliyorum. Yeri geliyor keşke şu an bir sevgilim olsa diyorum. Bir zaman sonra boşluk hissi yaşıyorsunuz özellikle de baharın gelmesiyle. Bendeki sevgi ihtiyacı şu sıralar artmış durumda. Buna karar verdim. Flört etmek istiyorum. Nasıl bir şey yaşıyorum ey allahım?! Böyle dediğimde de aklıma “Kasap et derdinde koyun can dersinde.” Sözü geliyor. Susuyorum.


Buraya kadar olaylara benim açımdan baktık. Şimdi gelelim erkeklere kızdığım noktaya. Bunu yapan adamla dost kalabilir misiniz???

İtalya’da yaşayan arkadaşım bir gece arkadaşlarıyla içiyor, dağıtıyor ve sonra telefonuna bir mesaj geliyor. Mesaj Türkiye’den. “Naber?” yazıyor. Bizimki “İyidir. Senden?” deyip konuya karşılık veriyor. Laf lafı açıyor ve uzun zamandır bizimkine öküz gibi davranıp mesaj atan Türkiyeliye bizimkinin erkek arkadaşları erotik içerikli mesaj atıyor. Ve olaylar bundan sonra başlıyor. Oğlanın dumur olması, “Bu İtalyan bu mesajı nasıl oldu da attı?” demesi gerekirken aynı şekilde karşılık veriyor ve muhabbet ilerledikçe ilerliyor. Türk yazıyor, İtalya cevap veriyor derken üç gün geçiyor ve olaylara ben dâhil oluyorum. Bana soruluyor, “Bu Türk, bütün yaz bana kaba saba davrandı. Sence şimdi beni sevdiğini mi anladı da bu tarz mesajlara aynı şekilde karşılık veriyor?” diye. Konuşmaları okumak istiyor, okuyor ve “Tek bir mesajla bunu anlayabiliriz.” diyorum. Kabul ediyor ve deniyoruz. Benim yazdığım mesajı oğlana atıyor ve onun cevabıyla daha önceden düşündüğümüz diğer mesajı yazıp yolluyoruz. Oğlan kabarıyor çünkü gurur yapıyor. “Medeni ayaklarına yatma. Avrupa ve İzmir görmüş biri olarak bu tarz şeyleri aştığını düşünmüştüm.” diyor. Bildiğin pişkin! Buradan şu anlam çıkıyor: Avrupa görüp ve İzmirli olunca orospu olcaz öyle mi?! Hiçbir kadının duygusu yok! Erkekleri tatmin ettiğimiz sürece varız! Tek merkezimiz onlar sanki! İki mesajla gerçek yüzünü görüyoruz. O her zaman öküzdü ve bunu yedi ay sonra gene ortaya çıkardı. İtalyanıma bunu anlatıyor ve bitirmesini söylüyorum. Gerçekler bu kadar net ve ortadayken neyin sevmesi sevmemesi. İster sevdiğinle seviş, ister sevmediğinle. Kimse bununla ilgilenmez. Benim ilgilendiğim ikili oynayan erkekler. Ayrıca seven bir erkek olması gerekmiyor. Bir kadına bu şekilde bir hitap zaten benim açımdan kabul edilemez bir söylem!

Sonuçta kime güveneceğiz, kiminle ciddi düşüneceğiz, kiminle sevişip öpüşeceğiz sorularını çok düşünür hale yavaş yavaş gelir olduk. Kadınlar ayrıldıktan sonra erkeklerin, erkek sohbetlerinde bunları anlattıkları kadınlar olarak kalması da hiç hoş değil hatta iğrenç! Sanki başka konu yokmuş, kalmamış gibi!

Kızıyorum arkadaş!
Bu kadar basit olunmaz. Olunmamalı. Sonra kimsenin duygularıyla da oynanmamalı.

Flörtün bile kendi içinde kuralları, kibarlığı, yalancı evresi vardır. Bilmiyorsanız bulaşmayın yoksa sizi bir mesajla silerim. Hayat bu konularda bu kadar basit çünkü konu cinsellikse tamamen içgüdülerimizle hareket ediyoruz. Güdüler ise karşılıklı olunca anlamak zor değil.

İlişkinizde aklınıza takılan bir sorun varsa yazın bana, mail atın.
Başarılar.

xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçinden geldiği gibi yorum yap ;)