7 Şubat 2014

Grubun Evde Kalmışı Ben Olcam!

Sonunda bunu da dedim =))
Aslında dedikçe gülüyorum ama gerçeklerde çatır çutur suratıma vuruyor arkadaş!
Lise arkadaşlarım (Dargın ya da tartışıp hala konuşmadıklarımda dâhil) çatır çatır nişanlanıyor yahu!
Hatta eylülde nikâh, düğün ne ararsanız var.

Ya ben???
Ben ben Z.S. ne âlemde dersiniz?
Oğlum / Kızım evde kaldım diyorum! Hahaaa bu yaşta bu düşünceye beni sokanlar utansın tamam mı :D
Bu ne arkadaş, benim gibi “Evlenmicem ben, böyle özgür olmak daha güzel, flört etmek daha zevkli!” diyen benim bile canımı çektirdiler artık hahahaa :D
Allah hepsini mutlu etsin tabi, kıskanıp çirkefleşecek halim yok.

Şaka bir yana "O Adamı Boğasım Var!" nasıl unuttum derseniz; tamam Almanya’dan dönmemi beklemesi, yazışmalarımız, ayrıldığım sevgilimi kolay unutmamı sağlamış olması olabilir ama sanırsam ben onu Roza öldüğünde silmişim. Çünkü ilk birkaç gün değil de sonrasında oturup düşündükçe (Evde yalnız kalmak ne çok şeye yarıyormuş meğersem!) son zamanlardaki davranışlarını gözümün önüne getirdim.

Bakalım bakalım;

Bi kerem eskisi gibi Alsancak’a gitmek istemiyordu. Neden mi? Sonradan çıktı kokusu. Çünkü o kadınla benim gitmeyi sevdiğim barlara gidiyor. Teker teker haberleri alınıyor. İstihbarat kadınlar arasında çok güçlüdür. Kimse bunu göz ardı etmesin.

Sonra efenim hep “Sen kampüste kal, ben gelirim.” demeler, Küçükpark’da takılmak zorunda kalmamızı düşün düşün bütün yapbozun parçaları böyle böyle kafamda birleşiyor.

Eskiden cinsellik Top10 konusuyken son birkaç aydır hiç konuşmuyorduk. Canımlar, cicimler, bebeğimler, gibi sıfatlar azalmış hatta son zamanlarda yok olmuştu. İşin gerçeği bunlardan kıllanmıştım ama bir şey arıyordum. Bir olay ki sonunda biliyorsunuz gözümün önüne PAT diye düştü!

Sonuçta ben Sezen AKSU şarkıları dinleyip, damar damar üstüne moda girip bu ilişkiye ağlayacak bir kadın değilim. Haa 3 - 4 yılımı verseydim o zaman depresyona girerdim o ayrı heheee #) Girmedim mi girdim, off ne ağladım o günler ne kızdım. Ama bu sefer hatta şu son 10 ayda hayatıma giren adamlar için hiç oturup Sezen AKSU dinlemedim. Hele bu son olayımda sabahtan akşama kadar Ajda PEKKAN dinliyorum desem hahahaaa :D

Favorilerimiz;
Amazon
Vitrin

Hele “Bambaşka Biri” yok mu kesinlikle favorim. Aç sesini dinle, bangır bangır söyle ohh be rahatla =))) Salla kafanı sağa sola, saçını savur, ona ait her şeyi sil (Silerken Tarkan’dan "Gülümse Kaderine"yi dinlersen s*çtık. Sakın yapma! Dinleme! Ajda’ya devam.). Dans et. Bu şekilde aklıma bile gelmiyor hatta üzerimden bir yük kalkmış gibi hissediyorum. Amaaaa burcumun 2014 yorumunu hala merak ediyorum. Ne demişti: 2014 yılının ortasından itibaren yıla damga vuracak bir aşk kapımı çalacak! Meraktayız arkadaşlar.

Sonuç mu?! Sonuç başlıkta da dediğim gibi grubun evde kalmışı hala benim. Hey dostum nalet olsun hehehee =))

NOT: Hani size kesilecek ağaçtan bahsetmiştim ya, işte o ağacı KESEMEDİLER! Yeaapp!!! Çünküüü bahçeye dikilen ağaç artık belediyenin oluyormuş ve kafamıza göre kesersek cezası varmış. Önce izin almak gerekiyormuş. Buradan kim kazanıyor ben ve benim gibi kesilmesini istemeyenler ;)

Hepinizi seviyorum.
xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçinden geldiği gibi yorum yap ;)