22 Ocak 2014

O Adamı Boğasım Var!

Nasıl sinirliyim nasıl kızgınım anlatamam!
Harbiden boğasım var o derece!!!
Benim gibi sakin bir kadını da çıldırttılar ya helal olsun gerçekten!
Ama ellerini öpüp de tebrik edecek halim yok.

Dün gece bugünkü finalim için çalışıyorum falan derken içimdeki şeytan dürttü: Facebook’u aaaçççç! Facebook’a baaakkk! İçimdeki sese “Sus.” diyorum. “Ders çalışmam lazım.” diyorum derken tamam len dedim açıp bakıyorum ve  oda ne?! Bizim adam, dışarı çıkmış hem de bir kızla hem de bara! Hem de kız etiketlemiş ve paylaşmış!

Üstüne de yorum yapmış: “Ben yârimi özledim yaşasın  " şeklinde!
Nasıl len!

Tam bir dumur oldum. Yaşadım yani o kal gelme anını bütün bedenimle yaşadım. Millette (İşi gücü yok insanların) beğenmiş 1 beğeni, 2 beğeni, 3, 4, 5 derken bir anda 10 - 11 olmuştu bile. Sonra S. aradı da yarınki final hakkında konuştuk, ders konu anlattım vs. aklım başka yerlere gitti (Ben öyle umut ediyorum.). Konu dağıldı dedim ama dağılmadı tabi ki de. Bu arada sinirden ilk olarak hemen İtalya’daki G.’ye mail attım. Birine yazmam gerekiyordu. Yoksa o anki kızgınlığımla konsantre olamıyordum ve ne yapacağım belli değildi. Sınavım olmasa kalkar, onları barda basardım o derece kızdım. Kıskanç değilim fakat kendimi salak gibi hissetmem ne hissetmesi salak yerine konmam gerçekten kan beynime fırlamıştı!

G. ise garibim hemen bana teselli, moral cümleleri kurmaya başladı. Bu sefer biz başladık mı karşılıklı saydırmaya. Tabi ki de en çok ben!  Kadınlar hissediyor arkadaş! Valla bak. Hissediyor yani. Ben ki kaç gündür konsantre ders çalışıyorum, şu iki gündür içimde bir huzursuzluk vs. aldı başını gidiyordu. Herhalde sınav stresidir dedim dedim kendimi teselli ettim. Sınavlar bitsin onu ararım dedim, yok o beni arasın dedim dedim de dedim. Sonunda adam hovardalıkta çıktı! Salak ya! Bari yanındaki kıza dikkat et (Ya ben ikinci kadın oldum ya da ikimizi de aynı anda idare etti. Bilemiyorum. Çıkar kokusu birkaç güne.). Daha önce sinemaya gitmişler. Sonra sahilde bir kafeye. Neymiş efenim yürüyüş yaparken dinlenmişler. Biz neden yürüyüşe oraya gitmiyoruz?! Bar ne yahu! Yanlarında da arkadaşları yok! Hani olur ya kalabalık gruptur ama değil. Sadece bunlar. Bir oldu iki oldu ama üçüncüsü yani bu olay resmen tuzla biber oldu!

Ağzını burnunu dağıtmak istiyorum!
Boğmak istiyorum!
Hesap sormak istiyorum!

Yarın iki önemli sınavım olmasa yeminle giderdim. G.’de “Terbiyeni bozma Z.S. Bırak allahından bulsun.” dedi durdu. Bulsun bulsun da benim bunu ona sormam lazım. Bugün sınava gittim, kafamı ona verdim ama şimdi eve geldim ve gene sinirlerim bozuldu.

Gecenin devamında noldu peki?! S. ile konuştuk, kapattım telefonu ama hala Facebook üzerinden yazışıyoruz hani saat gece 00:15 falan olduğu için bizimkiler yatıyor ya sesten rahatsız olmasınlar diye. Sonra beni gene şeytan dürttü ve o paylaşıma baktım. Allahım sen benim şeytanları nasıl dürttürüyorsun? 16 beğeni ve bizimkinin yorumu. Biri diyor ki “Aşk yakar dedin, tüp mü taktın ;)” Bizimki de diyor ki “Namımız yürüsün ;)” bu ne lan bu ne!!!! Gel de kızma şimdi. Göstercem ben sana namının yürümesini!

Ruh halim Shakira'nın klibindeki gibi. Aynen bu moddayım!

Sınavlar bitsin, yazlığa gitcem ve gelmicem. Ciddiyim. Birinden ayrılırım denize gider yüzerim, birinden ayrılırım ülke değiştiririm, öbüründe okul! Bu ne ya bu ne! Biri bana anlatsın, sakinleştirsin beni.  Sakinleşemiyorum çünkü.

Bir günüm daha sakin geçmiyor şu hayatta. Hep bir atraksiyon hep bir sorun hep bir olay!

Şu son 10 Ayda neler mi öğrendim;

* Benden yaşça küçük biriyle sevgili olmamayı. Çünkü beni tecrübeli görüp sapıklaşabiliyorlar. Taciz etmeye kadar gidebilecek cesareti bulabiliyor. Sapık herif!
* En yakın arkadaşınla sevgili olmamayı. Sonra dostlukta, arkadaşlıkta kalmıyor. Kalıyorsa da düzeltene kadar canın çıkıyor.
* Benden daha az eğitimli biriyle sevgili olmamayı. Çünkü bunu kaldıramıyor ve seni aldatıyor ya da seninle oynuyor.

Peki, her şeyin sonunda “Pişman mıyım?”. Hayır değilim. İnsanların gerçek yüzlerini öğreniyorum. Kötü bir şey mi hayır değil. Daha güçlü oluyorum. Kendimden emin kararlar almaya yarıyor bütün bunlar. Sevgililerim yazılarını bile yazamıyorum artık. Malum hepsini gün ve gün buradan yazıyorum. Nasıl başladık nasıl bittik hepsini biliyorsunuz.

Haksızsam haksızsın deyin.
İyi varsınız, iyi ki burdasınız.
xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçinden geldiği gibi yorum yap ;)