16 Ocak 2014

ACİL – SAHİPLENDİRME

Arkadaşlar merhaba.
Bu sefer size farklı bir yazı yazıyorum. Aslında bu bir duyuru.

Ara sıra bu tarz yazılar yazacağım galiba. Gönül isterdi ki yazmayayım ama olmuyor olmuyor. Facebook'da üye olduğum sayfalar olsun, paylaşımlar olsun sonunda bloğumdan da seslenmeye karar verdim.
İnsanlar evlerine bir can alırken o canında bir canı olduğunu düşünmüyorlar. Gün geliyor ve özel nedenlerle onları sokağa tereddütsüz atabiliyorlar. İnsanın bile yaşaması zorken, ev ortamına alışmış bir canın sokakta yaşaması ne kadar zor bir düşünsenize! Ama onlar bunu düşünmüyorlar işte. Belki para verip aldı, hiç fark etmiyor ve o canlar sokağa bırakılıyor. Çok kızıyorum ve çok sinir oluyorum. ROZAM’da böyle canlılardandı. Aynı şekilde PURSAT’da. Onların hikâyesini ara ara anlatmıştım ama bir ara ayrı uzun uzun yazarım.


Bu seferki yazımızın kahramanı Whisky!
Oda sokağa atılmış aynı özel gerekçelerden!

Nedir bu özel gerekçeler; çocuğum oldu, annem, kocam istemiyor, evlencem, köpek arabayı çiziyor, evdeki eşyaları parçalıyor, ayakkabıları kemiriyor, çok tüy döküyor, bakımı masraflı, çok havlıyor, söz dinlemiyor vs. Bunlar için söylenecek çok sözüm var ama bu yazımda onlara da suscam ve başka bir yazımda sırf bu bahanelere değincem. Neler duydum neleerrr!


Whisky’yi dün arkadaşım bana anlattı. Benden ona güzel bir yuva bulmamıza yardım etmemi rica etti. Bende şimdi size sesleniyorum. Lütfen ona bir yuva bulalım. Bahanelere sığınmayacak ve ona ömürlük yuva sağlayacak biri. Whisky’nin hikâyesi şöyle;

“Fotoğraftaki keyfine düşkün minik, kardeşim köpeğimizi gezdirirken yanlarına sığınmış. Kardeşim de ayağındaki küçük yara için veterinere götürmüş ve çok sağlıklı olduğunu sadece ayağındaki yara için biraz ilgi gerekli olduğunu öğrenmiş. Nerdeyse tamamen iyileşti. Bu sırada da hobileri olan afacanlık ve Luba'nın üstüne yatıp TV izleme ile meşgul. Daha önce bakan kişinin evlerindeki özel durumdan dolayı dışarı bıraktığını öğrendik. Bu yüzden ufaklığın ilgi göreceği bir yuva arıyoruz. İsmini Whisky koyduk, yürüyüşünü gördüğünüzde nedenini anlayacaksınız ;)”

İlanları çeşitli yerlere vermişler ama ben biliyorum benim takipçim yardım eder bana =)
Paylaşalım ve yuva bulalım. Telefonla ulaşamazsanız bana mail atın, ben sizi ulaştırırım.


Hadi bakalım bu küçük canı sahiplendirelim. Bir sıcak yuva ve kafasını okşayıp onu sevecek, evinize geldiğinizde sizi kapıda bekleyen bir canlıyı görmek, onunla bu bahaneyle parklara gitmek, yürümek, dertleşmek, konuşmak… O kadar güzel bir his ki anlatılmaz yaşlanır. Bu hisleri yaşamak isteyenlere sesleniyorum. Whisky şimdilik buradan duyurabildiğim ilk canlı.



Haydi!
Sizden haber bekliyorum ;)
xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçinden geldiği gibi yorum yap ;)