14 Aralık 2013

Kızlar Sınavı!

  
Teker teker “Single mod” dan “Couple mod” a geçiş yapıyoruz: Ben Hariç!

Geçen hafta N.’nin erkek arkadaşıyla buluştuk. Erkek arkadaşı dediğime de bakmayın sözlü, nişanlı hatta eylülde evlenecek olan bir çift artık onlar. Arkadaşımın ablasının düğününe gittiğimde başıma gelen dans olayını hatırlamayanlar için buyurunuz.

Bu sefer nasıl bir şey olacak acaba çok merak ediyorum =)

Öncesinde biz A. ile çiftimizi bekleyeceğimiz kafeye oturduk ve onları aradık. Yolda sıkışmışlar, trafik varmış bla bla bir sürü mazeretten benim anladığım, siz yemeğinizi yiyin biz geç kalacağız oldu. Yemeğimizi yemiş kahvemize geçmişken kapıda göründü çiftimiz. Bu kadar zamandır adını duya duya çocuğun tipi hariç huyunu suyunu öğrendiğimiz oğlan karşımızdaydı. Muhabbet, espri, hafif laf çarpıtma derken o bizi sevdi bizde onu.
Sınavdan geçmişti!

Hayat çok ilginç. Gün geliyor ve senin kız kıza takıldığın arkadaşın artık sevgilisiyle sonrada eşiyle size katılmaya başlıyor. Biz kafamıza göre dışarı çıkarken o eşine sormadan gelemiyor vs. Düğün, davetiye, nikâh, ev eşyası bakma, kız isteme, yüzükler, düğün yeri, mekân falan filan uff ne çok şeyle uğraşıyor arkadaşım.

Benim ilk dikkatimi çeken birbirlerini sevmeleriydi. Tarifsizdir o his. Anlatamazsın. Yanlarındayken hissedersin ve bende onu hissettim. Birbirlerine bakışlarından, konuşmalarından o hissi etraflarına yayıyorlardı. Mutlu olsunlar ve nazar değmesin.

Bazı insanlar vardır yüzlerinde gülümseme kendiliğinden oluşur ve onların yanında kendini huzurlu, mutlu, sakin, güvende hissedersin (Genelde bana da böyle derler oradan biliyorum hehee). İşte bende oğlanda onu gördüm ve tabi bunu N.’ye hemen söyledim. Saklamanın ne manası var dimi =)

N’nin sevgilisi, B.’nin nikâh ve düğün davetiyesi derken “Noluyo yaa?” demeye de başladım. Bölümde mezuniyetimiz yaklaştıkça haziran sonrası için herkesin niyeti ciddileşmeye mi başladı yoksa bana mı öyle geliyor. Yavaştan yavaştan mutluluğumun ve şaşkınlığımın yanında kendimi düşünmeye başladım. Buraya her yazı yazdıkça fark ediyorum ki benim istediğim o erkek var ya %2’lik kısımda. O olsun bu olsun derken ana elimizde kimse kalmamış olacak!

Konuşalım.
Tartışalım.
Ortak bir konuda, bir sonuçta birleşmeyelim ama konuşalım.
Saatlerce hiç susmadan, cümlelerimiz bitmeden.

Kadınların çok konuşup erkeklerin dinlemesiyle alakası yok bunun. Konuşacak ortak konuların olmasıyla, meraklı olmayla, ilgiyi çekmekle, bir şeyleri öğrenme isteğiyle alakası var.

İyi öpüşmek yetmez bazen ;)
xoxo

2 yorum:

İçinden geldiği gibi yorum yap ;)