19 Ekim 2013

Bir Yudum Ben



Her şey güllük gülistanlık giderken bir anda bir şey oluyor ve her şey benim gözümde değişiyor.
Ne ilk ne de son bu olay.
Sonra bakıyorum ve neyi fark ediyorum biliyor musunuz?!
Salağım ben!
Âşık olduğumda tamamen salağım!

Zaten yıllardır adam akılı bir ilişkimi yürütemediğim ortada. Hani bunu fark ettim biliyorum da neden âşık olunca tamamen saflaşıyorum işte o düzeltemediğim bir sorunum. O bir nokta gerçekleştikten sonra “Dur!” diyorum. Arama, sorma, mesaj atma. Geri çekil hayatından. Bir hafta böyle yaşayınca hayatıma soktuğum adamların hiç birinin hayatının merkezi olmadığımı anlıyorum.

İlginç mi?
Bence tirajı komik!

İlgiyi biz kadınlar sunuyoruz. Neymiş efendim kadın erkek arasında roller değişmiş, erkekler kendini naza çekmiş.

Neden?
Çünkü hayat o kadar hızla yaşanıyor ki ilişkilerde artık bu hıza uyuyor. Uyduruluyor.

Kadınlar beklemekten sıkıldı. Sonuçta tek kadın ve tek erkek olmadığımızın farkındayız. O olmazsa başkası diyebiliyoruz. Sonuçta hızlı yaşayıp çabuk tüketiyoruz aynı hayatı sömürdüğümüz gibi. Ben bütün bunlara inat yavaş yaşamaya çalıştıkça o geliyor hayatıma dâhil oluyo, bu geliyo oluyo, öbürü çıkıyo. Onu unutmaya çalışırken bir başkası ve dur diyemeden ruhen yorgun bir Z.S. olup çıkıyorum. Uzun tatiller benim onları unutmama yaramıyor.

Benim kendime açtığım yaraları sarmam gerek, başkasının bana açtığı çizikleri değil.

Unutmak için gidiyorum. Geri geliyorum. Yeni hayat, yeni kurallar, amaçlar seriyorum önüme ve her şeyin iyi gittiği bir anda gene âşık oluyorum. Sonrası en baştan. Çalışmak, beynimi yeni bir şeyleri öğrenmek için zorlamak bütün bunları yeniden yaşamama engel oluyor. Millet duygularını kapatırken ben, kapatmadan düşünmesini engelliyorum. Aklımı başka şeylerle meşgul ediyorum. Şu dokuz günde neler yaşadım, ne kararlar aldım. Döndüm gene evime. Geçen bir arkadaşım “Acaba olur mu diye soruyorsan o ilişki yanlıştır zaten.” dedi ve doğru söyledi. Bu zamana kadar hep “Acaba?” dedim. Belki de salaklığım bunu yeni öğrenmemdir.

Elimde yürümemiş ilişkiler
Tattığım farklı zevkler
Silinmiş mesajlar, mailler, fotoğraflar
Hepsiyle farklı olaylar yaşadığım erkekler
Hayaller, gülmeler, çılgınlıklar, paylaşımlar, uyumalar
Toplanmış eşyalar ve onu hatırlatan yazılar kaldı.

xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçinden geldiği gibi yorum yap ;)