20 Eylül 2013

Şaşkınmışım Manyakmışım Ve Delimişim


Hayat telefonuna gelmesini beklediğin bir mesaj ya da çıkma teklifinden ibaret olabilir.
Âşıksan, seviyorsan dünya sana daha farklıda görünebilir.
Düşünedebilirsin.
Ne yapıyorum?
Ne yapacağım?
İnsanlarla tartışırsın.
En yakınındakilere sorarsın. Onlar “A” der, sen “B”!

Konuşursun, gülersin ve o istediğin adamla buluşursun. Aksilikler peşinden gelir ama sen, istediğin için beklersin. Kadın dediğin bekler. Seviyorsa bahanede bulur ama olmuyorsa da “Olmaz.” der ve bir şekilde hayatına devam eder.

O geceyi hatta günü en baştan yazıp en yakın arkadaşına mail ile anlatır. Uzaklık iletişime engel değildir. Hele ki konu “Dondurma & Erkekler” olunca. Erken bulur, onun hayatındaki yerini geç anlarsın. Burada önemli olan onu hayatının neresine yerleştireceğine karar verip bir daha çıkarmamaktır.

Etrafımda beni seven benimde onları sevdiğimi bildikleri birkaç arkadaşım var. Bu hafta hepsiyle buluşuyorum ve her biriyle tek tek konuşuyorum. Her biriyle ayrı bir muhabbete giriyorum. Sevmek ve sevilmek. Kelime olarak iki üç hecede olsa anlamı ne kadar dolu dolu. 

Geride bıraktıklarımı düşündükçe hüzünleniyorum. Geçen hafta yazlıkta yalnızken her şeyle vedalaştım. ROZA’yla, yıldızlarla, denizle, yakamozla, Samos Adası’yla, Samanyoluyla, balkonumla, yatağımla… Almanya’dan Çarşamba döndüm ve o haftanın cumasından beri yazlıktaydım. Gece kimse yoktu sokakta. Bahçeye çıktım ve çimenlere uzandım. Tabi yanıma da hemen ROZA. Müziği açtım ve dinledim. Dinledikçe ağladım. İçimde biriken bütün sinir stres yavaş yavaş yok oluyordu. Arabaya atlayıp kimsenin bilmediği bir köşeye gidersin ve bağırırsın ya bende onu yaptım işte. Kimse yokken bağırdım.

Sen istersin hayat önüne serer. Olmayacak duaya âmin dersin. En azından ben artık bu şekilde yaşadığımı fark ettim. Kontrolümün benden çıkmasını kabul ettim birazda istedim. Mantığım ve kalbim çatışırken kendime zarar vermek yerine “Olacağı neyse o olsun.” diyorum. Bu durumum yeri geliyor ailemi kızdırıyor biliyorum ama artık bazı şeylerde değişmeli. Düşünsenize bu sene bir aksilik olmazsa okulum bitecek. Mezun olacağım. Dört sene bitmiş bile. Benim hayalim arkadaşlarımla beraber kep atmaktı ama bu olmayacak herhalde. Çoğu arkadaşımın senesi uzamış bulunuyor. Yeni dönem bu pazartesi başlıcak. Beni çok ilginç bir yıl bekliyor biliyorum.

Şöyle bol stresli, tartışmalı, mücadeleli, heyecanlı, kahkahalı, koşuşturmalı, sporlu, gezmeli ve aşklı ;)

Başlığımı da geçen gün beni burada bekleyen adam söyledi. Kaç gündür neden bana bu mesajı attığını düşündüm düşündüm ve sonunda düşüncelerimden bu yazım çıktı.

Herkesin karşı çıktığı bir adam ve ben!
Hayat, sen beni hep şaşırtıyorsun.

Bazen kendimi yalnız yaşayan Amerikan ya da Fransız filmlerindeki kadınlar gibi görüyorum. O filmlerdeki kadınların arayışları ve yaşayışlarını al sok benim hayatıma. Sonra geri çekil ve izle. Hiçbir farkım yok. Sonunda “Aşkın Kakaolu Profiterolü”nü çekicem.

xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçinden geldiği gibi yorum yap ;)