18 Ağustos 2013

Küllenmiyor Hay Aksi!


Allahın cezası bir sevgilim var ya da vardı. Bence bu gezimle kesin olarak ayrıldık. Daha önce kaç kere ayrıldık, barıştık, arkadaş kalmaya çalıştık olmadı yeniden denedik derken o son cümleyi bu sefer ben söyledim. Neden her zaman ilk ben söylüyorum onu da bilmiyorum. Lanet olsun içimdeki altıncı hisse ve onun sesine.

Hayatından gitsem üzülmezmiş daha doğrusu hayatından çıkan hiç kimse için üzülmezmiş! Bu benim değil onun bana söylediği söz. Herhalde her normal sevgili gibi bunu okuduktan sonra telefonun ekranına öylece bakmam ve ne diyeceğimi bilememem çok normal olmalı dimi?! Nasıl ya demem. Nasıl ya hayatından çıkarsam üzülmezsin? 5N 1K’ları sormam mı gerekirdi o an bilemiyorum. Şimdi yeniden düşününce kendimi gene aynı soruyu sorarken buluyorum: “Nasıl?”

O günü hatırlıyorum da, sabah daha gün doğmamıştı. Direk çıktım evden. Denize gittim. Koştum. İskelenin ucuna geldiğimde suya baktım. Dalgasız. Berrak. Ufuk açık. Sis yok. Kimse yok. Kumsal soğuk. Deniz ise ondan daha soğuk. Atladım. Suyun içine daha da daldım. İçeride yüzdüm. Nefesimi tuttum. Daha da derinlere gittim. Suyun yüzüne çıktım ve daha da sert yüzdüm. Yüzdükçe gene düşündüm.

Düşünmek istememeyi düşünmek ne kadar zordur bilir misiniz?
Düşünceli sevgilinin “Bu kadar erken saatte denize girme, bir gün hasta olacaksın.” cümlesini hatırlamak
ve
Hasta olmak için yüzmek nasıldır peki?

Hayat bu kadar mı bana ters davranıyor bu konularda. Her seferin de aynı şey. Aynı cümle. Kişiliksiz, korkak bir sevgili. Ciddi olmak istemeyen bir adam daha. Ciddi derken hadi nikâh masasına koşalım, evlenelim demiyorum tabi ki de. Zaten ben anladım ya; evlenmicem. Benim hayat tarzımı, kafa yapımı kaldıracak bir erkek yok bu dünyada. 23 günlük şu Almanya gezimde bile kaç erkekle tanıştım, hepsinin amacı farklıydı. Ne arıyorum ben biliyorum. Ama onlar bende ne arıyor işte onu bilemiyorum. Onu bulsam ya da onlar bulsa belki bir şeyleri açıklığa kavuşturcaz. Çıktım bende hayatından. Öyle bavulumu aldım gittim de değil bu sefer. Öküz bir adamı sevdiğim için ve bunu nasıl kabul ettiğim için kendime şaşırıyorum. Sanırsam onu sevmiş olmalıyım. Sevmesem bu kadar şaşırmam, inanamam. Havaalanına gitmeden önce telefonuma gelen “Gidiyorsun…” mesajı, "Evet gidiyorum." iç sesim. Mail adresini son gün bana yollayıp “Vakit buldukça yaz bana.” mesajı ve benim “Sen yazmazsan bende yazmam.” deyişim. Ondan kaç gündür haber almayışım, facedeki durum güncellemelerini görmem, görmek zorunda kalmam, onu silememem, bana ulaşabileceği bir sürü nokta varken onun bunların hiç birini kullanmayışı, bütün yaşadıklarımızı en önemlisi de benim neleri göze alıp ona güvendiğimi bilmesine rağmen güvenimi kıran hareketler yapması. Of kine ne of! Aslında bakıyorum da o kadar çok o kadar çook olaya göz mü yummuşum? Napmışım ben ya? “Almanya’ya git ve kafanı dinle.” şeklindeki mesajıyla aramaması arasında doğru orantı var, biliyorum.

Bu kadar çok şeyi bilip neden bir şeyler yapmıyorum. İşte yapıyorum, yazı yazıyorum, insanlarla geceleri dışarı çıkıyorum, aklımı boşaltıyorum. Geçen gece gittiğimiz bardaki kız o kadar içli şarkılar söylüyordu ki bi yerden sonra bende koptum. Almanya’ya geldiğimden beri beni bir tek adam aradı (Ailem dışında) oda ismi bende kalsın. Şunun şurasında kaç gün kaldı ki dönmeme. “Seni bekliyorum.” Mesajı kadar güzel bir mesaj var mı?! Mail kutunuzu açıp böyle bir maili görmek. Hala duruyor öyle.

Döndüğümde beni bekleyen bir adam ve artık her şeyi bitirdiğim bir başka adam.

xoxo

6 yorum:

  1. İzmirden bir blogger daha. Güzel yazı, eline sağlık. Bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni takip ediyorum zaten Ayşa ;) Hatta bi kaç yazına yorumda atmıştım. Yorumun için teşekkür ederim :))

      Sil
  2. Siktir Et diye bir kitap var, bence onu okumalısın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için teşekkür ederim "Yok Artık Ya" :)) Kitabın yazarı kim? Türkiye'ye dönünce hemen arıcam ;) Bana derman olur mu ki .)

      Sil
    2. John C. Parkin diye biri yazmış. Aslında ben daha okumadım. Sadece ilk girişini okuduydum oda hoşuma gitti ondan tavsiye ettim. 2 kitaptan sonra sıra ona gelecek, şuan beklemede. Büyük ihtimal siktir etmekle ilgili bir şey ve senin de siktir etmeye ihtiyacın var. Neyse siktir et :)

      Sil
    3. Tamamdır dostum ;) Mesaj alınmıştır :)

      Sil

İçinden geldiği gibi yorum yap ;)