3 Ağustos 2013

Ben Oldum. Bir Kez.



Siz en yakın arkadaşınıza âşık oldunuz mu?
Ben oldum.
Bir kez.

Biriciğim, canım arkadaşım, adamımsın dediğim adama aşık oldum. Çok sevdim onu. Oda beni sevdi. Çok sevdik hem de. Ama sevgili olmadık. Bozulmasın istedik bu arkadaşlık, dostluk ve tabi ortak arkadaşlarımız. Biten bittikten sonra boşanan çiftlerin arada kalan çocukları gibi olmasınlar istedik. Arkadaşını sevmek yeterince zorken onu öpememek ve ona dokunamamak ayrı zor. Kampta sana bakıp her şarkıya eşlik etmesi, bağdaş kurup bütün gün yanında oturma arzusu ile mücadele etmek zorunda kalman. Senin ona bakışların ve onun sana tatlı imaları.

Siz hiç dostunuza âşık oldunuz mu?
Ben oldum.
Bir kez.

Çok üzüldüm, çok ağladım ve hala unutmadım. Unutamayacağımda. Yaşayamadığım tek ilişkim olarak kalacak. İkimizde birbirimizin her şeyini biliyorken rol yapmak ne kadarda zor geliyor insana, kendine, çevrene, ailene. Benciliğin dibine vurmuşken “Ne bu?” diye isyanda etmedim, etmedik. Biz sonrasında beraber neler gördük, neler yaşadık. Kimleri sevdik, kimleri aldattık. Suçlu bizdik. Paylaşımlarımızdı, hislerimizdi, bakışlarımızdı.

Kimi kandırıyorduk?
En başta kendimizi.

“Biz” olamamış halimizi. Ne sevişmeler ne de bir başkasının eli bizi tamamlıyordu. Gece olup telefonu elimize aldığımızda duygularımız çıkıyordu ortaya. Ne konserlere gitmiştik biz. Gidecek kimseyi bulamamıştık sözde! Kimseye sormuyorduk ki, ne o nede ben.

Kimi kandırıyorduk biz?
Kandırdığımızı sanmayı seviyorduk. Birbirimizi seviyorduk.

Siz hiç olmaz dediğiniz adama âşık oldunuz mu?
Ben oldum.
Bir kez.

4 yorum:

  1. ben olmadım ama ola da bilirim.. :)

    YanıtlaSil
  2. Aman amaann :) Asla asla dememekte lazım tabi #) Bilemiyorum Mia bu iş üzüntülü.

    YanıtlaSil
  3. olanlardım.
    cesaret sanıp ilişkiye döküp
    hem dostunu
    hem sevgilini kaybetmek.
    mavi ekran...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten bende ya da bizde ondan korktuk. En azından ben öyle düşünüyorum.

      Sil

İçinden geldiği gibi yorum yap ;)