27 Temmuz 2013

İtiraf: Kötü Biriyim Ben!



Kız kıza eğlenmeyi o kadar çok özlemişim ki. Bu seferki gerçekten çok ilginç oldu. Netim olmadığı için (Sitenin netinin paylaşımını kapatmışlar. Nasıl sinir oldum anlatamam!) telefonla eğlendik. Kızlar İzmir’de bir araya geldiler bende buradan hoparlörle onlara katıldım. Yeri geldi en güzel parçalar benden geldi hatta dedikodunun allahını buradan sundum onlara. M.’nin “Kızım sen yalnız kalma nolur. Oha yaa neler yapmış, ne hatlar yemiş görüyor musunuz?!” demesiyle kendimi tutamayıp kahkahayı bastım. Doğruyu söylüyordu. 2 haftada oldu yok yok 3 haftada 4 erkek! Ama kızlar gecesinde onlara sadece başlıkları verdim. Merak etsinler  =)) Hem haftaya İzmir’e gelicem. Bir araya gelince o çığlıkları, çüş ve ohaları duymak istiyorum. Bana koca koca açmış gözleriyle bakıp bir yandan yok artık demelerini, bir yandan da inanamaz bakışlarını görmek istiyorum. Merak etmeleri iyidir iyi ;) Birazda ballandırırsam iyice gecenin olayı olur anlattıklarım.

Sanırsam intikam alıyorum. Bu zamana kadar hayatıma girip bana zarar veren bütün erkeklerden.

İnsan zamanla öğreniyor işte.
Arkadaşça arayan eski sevgiliyle arkadaşça konuşmayı, konuşabilmeyi.
Duygularını zamanla engellemeyi hatta unutmadan silebilmeyi.
Aranızdaki o özel günü bilip de bilmezlikten gelmeyi.
İlişkilerde edepsiz olmayı, yaramazı oynamayı ama bir yandan da şefkatli yanını göstermeyi.
Konuşmayı, flörtü, cilveyi…
Zamanla öğreniyoruz işte.

Buranın en güzel yanı akşamları kumsaldaki canlı müzik değil benim kamelyama oturup yakamozu izlemem, dün yaptığım gibi çimenlere uzanıp ROZA’yı da sağıma alıp onun sıcaklığını hissederken yıldızları izlemem.

Bu aralar sık sık “Bengü - Aşkım” ve “Nil – Hakkında Her Şeyi Öğrenmek İstiyorum” şarkılarını dinliyorum. Kime aşığım, kimi seviyorum?! Kendime her gece bunu soruyor ve ROZA’yla gece yürüyüşleri sırasında telefonumu evde bırakıyorum (İçimden ondan mesaj gelmesini istiyorum.). Eve gelince bakıyorum ve ne arayan var ne de mesaj atan! Sonra gece ilerliyor ve en sessiz saatlerde telefonum çalıyor. Arayan O! Ummadığım bir saatte aranınca ilk zamanlar korkuyordum ama şimdi heyecanlanıyor ve mutlu oluyorum. Bu mutluluk benim kötü biri olduğumu gösteriyor aslında. İlk kez birini aldatıyorum ya da öyle hissediyorum. Aldatırken vicdan azabı da çekmiyorum. Ben gerçekten kötü biriyim. Kızlara bunları ve diğerlerini anlatınca kesin yeni bira sipariş edecekler ve bu muhabbet sabaha kadar sürecek.

Aslında onların düşüncelerine o kadar çok ihtiyacım var ki hem de şimdiye olmadığı kadar çok!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçinden geldiği gibi yorum yap ;)