4 Haziran 2013

Hayatım = Tesadüfler

Şu hayatta kaç gün daha yaşarım bilmiyorum ve bütün yaşadıklarıma ek olarak hala anlayamadığım bir şey varsa oda;

“Hiç ummadığınız bir mekânda tanıştığınız kişinin bir anda hayatınıza girebildiğidir.”

Arkadaşınız, dostunuz ya da sevgiliniz sıfatını alabiliyor. “Hangi gün ilk karşılaşmıştık?” sorusunun cevabını dün gibi hatırlamanıza rağmen “Bilmem.” şeklinde bir cevap verebiliyorsunuz. Yapmam dediğiniz kurallarınızı o kişiyle delebiliyor, cesaretinizi sadece onun yanında toplayabiliyorsunuz.

Hayat, hayatımıza dâhil ettiğimiz kişilerle yaşanıyor. Yeri geliyor en büyük mutlulukta onunla oluyor en büyük acında!.. Her şeye rağmen hayatın bana sunduğu tesadüflere hep şaşırıyorum. Olaylar olurken fark edemiyor, bir şey başlayınca “Aa böyleydi, aa evet!” şeklinde tepkiler veriyorum.

Görüntüler, söylenen sözler, yaşananlar…
Hepsi ama hepsi birer tesadüf.
Bütün bu tesadüflerimin sonucunda diyebilirim ki:
“Ben tesadüflerimi seviyorum.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçinden geldiği gibi yorum yap ;)