17 Nisan 2013

Kadınlar & Erkekler ...14


 Ben mi çok romantik erkek istiyorum yoksa erkeklerin arasında hiç romantik olanı kalmadı mı bilemiyorum.
Belki de vardır ama bize denk gelmiyordur. Buda bir ihtimal sonuçta.
Yaşadığım yerde İzmir ama işte bu işte bir sorun var anlayamadım gitti.

Geçen cumartesi Jelibonumla SKYPE da konuştuk daha doğrusu ben evde yalnız yalnız otururken (Vize haftamdayım ve annemler yazlıkta. Yalnızım dostlar yalnızım yalnız!) telefondan face e girmiştim ve ana! bi baktım Jelibonum online! Hemen mesaj atarsın ve SKYPE açmasını istersin. Ufak bir kaç pürüzüde hallettikten sonra kaç günler hatta haftalardan sonra sonunda yüzünü görmüştüm. Şimdi benden çok süzülmüş, rengi gitmiş gibi cümleleri duymak istiyorsanız yanılıyorsunuz çünkü Mainz ona yaramış hohoo =)) Önce nasılsın iyi misinle başladık sonra klasik sevgili konuşmalarına girdik. Ben ona benimkileri anlattım hatta son gelişmeleri, oda kendi sevgilisini anlatırken bir anda olan oldu ve sevgilisi, face üzerinden trip attı. Bence trip attı diyeyim bari de arada kalmıyım sonra. Kız Almanyalara okumaya gitmiş, sıkıntıdan patlar hale gelmiş ve bir güzel cilveli romantik muhabbet ararken adamın yazdığı “Sen bugün bir tuhafsın.” cümlesiyle bir anda bozuldu benimkinin yüzü. Oda arkadaşı oradan, ben buradan üçlü muhabbete başladık. Jelibonum o kadar kızmış olacak ki “Hayır, Z.S sevgilin olmasına izin vermiyorum!” dedi. Aaa tam bir ambargo! Ama yaaa modun da bir çökme yaşamadım değil =) Oda arkadaşı da demez mi, benimki de benden kaç yaş büyük ama odun işte diye! Hadi gel bir de buradan yak. İçkimiz olsa karşılıklı içecektik yani o derece efkârlı bir ortam oldu. Masumane çay içtik (Viski görünümlü.). Ben benimkileri anlatıyorum, Jelibonum sevgilisinin mesajını anlamaya çalışıyor ve oda arkadaşı kendininkini anlatıyor derken gece 2’de  (Türkiye saatiyle.) artık uykumun geldiğini anladım. Bunlar sevgililerinden dert yanarken benim telefonuma gelen romantik mesajlarla resmen kızlar gecesine hainlik ediyor gibi hissettim, itiraf ediyorum #)

Buradan erkeklere sesleniyorum; romantik olun ya. Biz kızlar zaten içgüdüsel sevdiğimizi düşünüyoruz bir de çok seviyorsak sevgiye boğuyoruz, sıkıyoruz ama ya siz? Kızlar gitmişler Almanya’ya, yalnızlar ama oğlanlar buradan soğuk soğuk mesajlar atıyor, tuhaf tuhaf fotoğraflar paylaşıyorlar. Burada olsa kalk git yanına ve noluyo de ama Almanya’dan nasıl atlıcan da, gelcen de birde hesap sorcan, olmuyor olmuyor.

Romantik erkeği her zaman sevmişimdir, severim. Her romantik mesajda utansam da bu hoşlanıyorum gerçeğini değiştirmiyor ;)

Çok alakasız ama Analar Neler Doğuruyor “Manken” olmuş len! Hobaaa!! Zaten belliydi ya, pek okulla işi yoktu, sporcuydu, yarı çıplak fotoğraflarını paylaşıyordu ve sonunda manken olmuş. Geçen gün gördüm çekim için adam Fransa’ya gitmiş hatta üzüm bahçelerinde çekim yapmışlar. Fanteziye gel yani hehee =))

xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçinden geldiği gibi yorum yap ;)