3 Nisan 2013

Kadınlar & Erkekler …13


Bu seferki konum ilişkilerde yaş sorunsalı!

Daha önce bu konudan bahsettiysem af ola ama bu sefer olayı kendi üstümden anlatmam gerekecek. Yani aslında size olayımı anlatıcam, bir yandan da olayı irdelicem. Hadi bakalım, nasıl bir şey olacak merak ediyorum.

Her şey bizim 1. Ege Tekstil Günü’nde başladı. Sunucu olmamın getirdiği stresle başa çıkmaya uğraşırken yeni kişiler tanıdım. Aslında uzun zamandır aynı toplulukta olmama rağmen neden çoğu kişiyi tanımıyordum bilmiyorum. Bir yandan telefonumu yanıma almış, sahne yanında görünmeyen perdeye geçip, arkadaşlarımdan son durumları öğreniyordum. İlk başlarda amacım sadece bilgi alıp ona göre program akışını düzenleyip sunmak, oturum başkanı hocalarıma değişen akış hakkında bilgi vermekti. İşte ben böyle masumane başlamışken nasıl oldu bilmiyorum bir anda bir gün önce konuştuğum çocukla karşılıklı göz göze geldim ve “Telefonun yanında mı?” diye spordum. Oda “Evet.” dedi ve ilk mesajımı attım.

Daha sonra o sonra gene ben ve sonra gene o!

Bütün organizasyon boyunca ara ara mesajlaştık ve günün sonunda (Salak değilsem) çıkma teklifi aldım. İşin tuhaf yanı geçen hafta sonu yazlığa gideceğim için onu kibarca reddettim. Ardından bir başka teklif, akşamına geldi. Onu da reddettim (Ee yuh kızım napıyon mu dediniz? #) ). Biraz kaçan kovalanır gibi oldu farkındayım. Aman olsun derken gecenin ilerleyen vakitlerinde geçen gün bir mesaj daha geldi ve benim en sevdiğim olay başladı.
Gece telefonla mesajlaşmak!
Bayılıyorum.

O uzun sessiz gecede yatağına yatarsın ve mesajlaşırsın. Sonunda ya sızarsın ya da kelimelerini yanlış yazmaya başlarsın =) En iyisi o aşamada “İyi geceler” deyip konuşmayı bitirmek ama konuşma güzelse napcaz?! Bizimkisi konuşma güzel gidenlerdendi.

Ve beni benden alan o cümleyi söyledi
“Tatlı Rüyalar”
Bayılıyorum bu cümleye.

Ne kadar samimi, ne kadar sevimli ve yaramaz bir cümledir bu. İlk gün bir şey demedim ama itiraf ediyim mutlu uyudum. Sonraki gece gene bunu deyince işte o zaman itiraf ettim bu cümleyi sevdiğimi.

Olaylar akışında giderken asıl sorunumuz geliyor: Çocuk 1.Sınıf!
Yaşını tam bilmiyorum ama büyük ihtimal benden 2 yaş küçük!
DANN!!

Bak bu kadar sevgilim oldu, o kadar size hepsini yazıp anlatıyorum ama hiç benden küçük bir erkek arkadaşım olmamıştı. Açıklık getireyim şu an sevgili değiliz. Belki ufak flört ediyoruz ama eğer bu yaş sorununu sorun edersem şu an seviyeyi koymam gerekir ki en iyisi hiçbir şey ortaya dökülmeden bunu yapmak. Ama işte merak etmiyor da değilim. Abi her ilişkimde mi sorunlu bir madde eklerim?! Yok, kısa boylu, yok kasıntılı, yok enteli, yok danteli derken şimdide benden küçük sevgili!

İşin güzel yanı ne biliyor musunuz; ondan mesaj gelince yüzümde beliren o salak ifade hehee =D Kendimin bu halini seviyorum. Her şeyi bıraktığım anda karşınıza birinin çıkması ve sizi özel hissettirmesi de ayrı bir şey. Uzak ilişiklerden yorulmuşken al dedi bana kader, en yakınında olsun ama kadere buradan sesleniyorum: Hey adamım neden yaşını küçük tuttun? Bu işin güzel yanıydı. Şimdi gelelim işin sinir bozucu, uyku kaçırıcı aşamasına; Mantık! Mantığım onun yaşını, sınıfını, ailesini, ailemi ve tabi ya beni kullanıyorsa maddelerini düşünüp duruyor ve deli ediyor! Sinir mantık! Gıcık mantık! Akışında yaşasam gene. Amaçsız halimi özledim ve bu çocuk bana bunu hissettiriyor.

Bir gece yarısı ondan gelen itirafla mutlu haberlerim çoğaldı. Geçmişi unuttuğumu anladım. Silmemişim ama unutmuşum. Ki ben bu güne kadar bu çocuğu takmayan hatta bahçede göz göze gelince gözümü kaçırandım. Garibim her seferinde bana bakış atardı, selam vermeye çalışırdı ama bendeki coolluk tarifsizdi. Şimdiki halime bak! Biliyordum, yanıma gelirse ne olacağını biliyordum. Tuhaflık bende buluyorum, çekiyorum.

Şimdi size sorayım mı; sizce ne yapmalı yani erkekler kendilerinden küçük kızlarla beraber olunca sorun yok da kızlar, kendilerinden küçük erkeklerle beraber olunca sorun mu yaratır? Sapıkça ama bazı erkekler “Olgun kadınlardan hoşlanıyorum.” der. Tamam, ben “Olgun kadın” sınıfına daha girmiyorum. Kendimi artistler gibi hissediyorum. Magazin sayfalarında boy boy “Z.S genç sevgilisiyle yakalandı!” başlıklarını görür gibiyim ya da bölümdeki dedikoduları duyar gibi. Aklım karışık, telefonum yatağımın üstünde öylece dururken ben düşünüyorum.
xoxo

4 yorum:

  1. bir erkek olarak yorum yapmak istiyorum.

    erkeğin yaş olarak büyük olduğu ilişkide öğretmen o oluyor, sevgilisine yol göstermiş oluyor.
    kızlarda kendisine yön gösteren bir erkeği sever elbette. tıpkı ilk aşkları olan babaları gibi...

    olaya bu açıdan bakarsak bu sefer yaşı büyük olan sen olduğun için bir nevi annelik yapmış gibi olacaksın, ona sen yol göstereceksin.

    bir erkeğin hoşuna giden yol gösterici olma rolü eminim seninde hoşuna gidecektir.

    tabi benim yaklaşımım çok masumca oldu.
    kendini paparazziler gibi hissedip hissetmemek sana kalmış.
    öte yandan hoşlandığın kişinin sana yaklaşımının "olgun kadın" fantezisi kıvamında olup olmadığını da anlamak yine sana kalmış...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir erkeğin yorumuna ihtiyacım vardı zaten, teşekkür ederim ;) Bir erkeğin annesi olmak? Hmm... Sevgilimin annesi olmak istemem. Benden büyüklere abim olduğu için zaten yaklaşamıyorum çünkü hepsine "Abi" gözüyle bakıyorum. Yol gösterici olmıyım ya. En iyisi yaşıt bulmak herhalde.

      Sil
  2. Buna benzer bir şeyi başka arkadaşımda yaşıyor onu da uyardım seni de uyarıyorum. Genellikle iyi bitmez hocam. senden çok şey alır. Benim gözlemlerim bu yönde. Ama tabi gene de karar senin ;)
    PS eğer ogün gösterdiğin ise lütfen gözünü yükseklere dik ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fikrin için teşekkür ederim. Arkadaşınınki iyi bitmedi mi? =/ İşte "Karar senin" dediğin zaman gene başa dönüyorum #) PS ye dikkat! Uff gene kararsız kaldım iyi mi?! :)

      Sil

İçinden geldiği gibi yorum yap ;)