13 Nisan 2013

Gel Gel Neler Oldu?!

Sıcacık İzmirimden hepinize iyi hafta sonları diliyorum =))

Bilim kurgu filmlerini severmiş,
Karamel rengine bayılırmış,
Benden 5 cm uzunmuş
Ve
Yaşı benden iki yaş küçükmüş.

Yazmak isteyip doğru cümleleri ararken yorulduğum anlardayım şu an. Birine şans vermek, evet bunu yapabilirim. Kime ne şanslar verdim. Bu sefer kendime veriyim nolcak ki? Hep mi başkası için yaşıcaz. Evet evet bu sefer şansı kendime veriyorum. Gitmedim, kaldım ve dünü kendime ayırdım. Evde annemler yokken insan kendini ilk gün bir tuhaf hissediyor. Sanki o gün işte mesaiye kalmışlarda geç gelecekler hissi vardı üstümde. Tabi gelmediler ve bende yalnız yalnız yattım yatağıma (Acıklı mı oldu yoksa ana kuzusu gibi mi bilemedim bak şimdi.). Naz ile onları bekliyoruz şimdi. Vizelerim olmasa kim tutar beni burada demedim ve gidecekken son dakika vazgeçip evde kaldım (Hohoo kendim istedim acısını da kendim çekerim.).

Dün bütün olup bitenlerden sonra bir kaç kız arkadaşımla konuştum ve herkes “Son kararı” bana bıraktı ve bende son kararı vizelerden sonraki kendime bıraktım. Herkes kararı bir başkasına devrediyor =)) İlk kez korkuyorum aslında işin gerçeği bu. Belki de o gözü kara halim bu ilişkimde olmayacak. Gülen, utanan, konuşmayıp daha çok dinleyen biri olcam. Tanıyacağım sonrasını da düşüncem.

Kararsızlığım bu hafta insanları sinir etti sanırsam. Önce geziye gitmicem dedim sonra gitcem dedim ve gitmeyip paramı geri aldım. Arkadaşlarla buluşcam dedim sonra buluşmaktan vazgeçtik. Alışverişe çıkıp sebze alcam dedim gittim et aldım. Kitap almaya D&R’a gittim DVD ler aldım geldim. Aradığım albüm dışında alakasız nostaljik karma albümler seçtim. Bitirme ödevi dilekçemizi hocaya vermeye gidiyim mi gitmeyeyim mi derken gitmeye karar verdim. Bir başka hocayla konuşayım mı konuşmayayım mı derken konuşayım dedim ama bu seferde hoca odasında yoktu. Dondurma yicem dedim ama çocuğu da alıp Türk Kahvesi içtim. Su içmeliyim bol bol dedim ama gittim bol tuzlu çerez yedim. Aslında hüzünlüyüm çünkü Çikom ERASMUS ile gidiyor. Delü, 1 seneliğine gidecek ve oradan mezun olacakmış. Dünkü çemkirmemin sonunda gelmezse kafasını kırarım onun #) O buraya mezuniyetime bi gelmesin valla benim oraya gelmem bi uçak biletine bakar ;)

Yazılar yazıp hepsini yayınlıcam dedim ama bambaşka bir sayfaya bu yazıyı yazdım.
Özet mi?
Ders çalışmalıyım, vizelerim salı başlıcak. Şimdilik ben kaçar.

xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçinden geldiği gibi yorum yap ;)