5 Ocak 2013

Kızlar Gecesi?! …2

Part 1'i okumayanlar için: Kızlar Gecesi?!
Yarım saat sonra…

Önce Y. geldi sonra sırasıyla diğer arayıp çağırdığımız erkekler.

Böylece hazırlanan yemekleri gelen erkekler yemiş oldu valla çok da iyi oldu =) Sonra gecenin vicdan azabını ertesi gün spor yaparak yenmek zorunda kalacaktım. Bundan kurtulmuş oldum, ooh süper valla süper süper SÜPER! =))

Y. çaldı biz söyledik, yeri geldi dinledik derken herkesin bir köşeye çekilip konuştuğu anlarda ben salon balkonundaydım. Sigara içen ekür mutfağı ve mutfak balkonunu işgal etmişken tek kaçış noktam salon balkonuydu derken yanımda Y. bitti (Tabir biraz tuhaf ama öyle napam).

“Geldiğin için sağol.” dedim (kibar olalım ki devamında gene gelsin çocuk dimi). “Ne demek, ne zaman istersen.” dedi ve muhabbet açıldı. Gereksiz ve alakasız ne kadar soru varsa sordu bende bir o kadar alakasız (bence anlamadı ama anlamış gibi yaptı) birkaç cevap bile verdim. Karşımda bu şekilde şekilden şekle giren erkekleri seviyorum. Hafif bir sırıtmayla izlemek güzel oluyo. Tabi bunun yanında gülen, güldükçe daha da tatlı olanlar ise favorim ama bunu geçelim ;)

Sonunda dayanamadım ve “Kemal haftaya gelemeyecekmiş çünkü kız arkadaşıyla tartışmış.” dedim. Bunun bana öyle bir yandan şaşırmış bakışı vardı ki görmeliydiniz. “Hı hı evet öyle.” dedi. Sonra toparlanıp “Nerden biliyorsun?” dedi ve bende “Baştan beri.” dedim. Sonra neler neler öğrendim. Ya millet ne tuhaf. Hayatlarının tamamı yalan! Kadir “Kadir” miş! Yani “Kemal” yokmuş. Bunun bir sürü sevgilisi varmış ve hepsine “K” ile başlayan isimler uyduruyormuş. Telefonu açanda onlardan biriymiş. Bu açık vermemek için pat diye kapatmış ve daha neler neler ki ben duydukça şok oldum. Hala şaşkınlığım üstümde. Böyle şeyler duyardım da hiç yanı başımdaki birinin bunu yaptığını yakalamamıştım. Kimseye söylemeyeceğimi söyleyip muhabbeti çevirdim ama herkes gidince direk S. ye anlattım (En azından S. nin bunu öğrenmeye hakkı vardı. Sonuçta kız gece gece sapık muamelesi görmüştü ve sırf bizim ısrarlarımızla).

Bunu duyan M. hemen “Ben anlamıştım zaten.” dedi (en son bunu dediğinde S. nin hoşlandığı çocuk gay çıkmıştı. Oda ayrı bir hikâye. Bir ara hatırlatın da onu da anlatayım ;) ).
“Allahını seversen nerden anladın?” dedim bir anda =))
“Onda öyle bir tip vardı, face deki paylaşımlarını fark etmediniz mi?” (Bizdeki şaşkın gözler ve sessizlik sonucu) “Uyuyonuz kızım siz. Paylaşımları falan hep politikti. Karmaşık bir ilişkisi varmış! Peh! Al sana serbest bir ilişki. Kızım Z.S, bi şunu yapamadık.” demez mi?

Ey Allahım! Grubun çatlağı =) “Sen ne diyon yaa… Ben burada ayrı İngiltere’de ayrı sevgilisi olan kızla tanıştım.” dedim hem de bu kız benim ilkokul arkadaşımdı. Diye muhabbete başladık ki ne Kemal kaldı nede Kadir. Gece, “Kızlar Gecesi” olarak başladı, “Kızlar Gecesi” olarak bitti.
Şimdi evdeyim. Ders çalışmam lazım hatta bugün belki de sabahlamam. Yoksa sabah 4’de mi kalksam.

Aa bu arada saçlarımı kestirdim ben =) Hemide yıllar sonra kâkül. Sonunda besleme kâkülü kesmeyen bir kuaför bulmam o kadar güzel ki =) Dün Termodinamik finaline gidince salonda sadece kızlar fark etti =( Hele bir erkek arkadaşımın “Kâkül çok çirkin bir şey” demesi sinir bozucu olsa da ona içimden “Bendeki kâkülü daha görmeden konuşuyorsun.” dememe neden oldu (Kalp kalbe karşı mıdır yoksa bu bir tesadüf müdür? Yoksa aynı anda telefonun çalması, no no no! Bir karar aldım bu sefer geri dönüş yok.). Bi kere bana yakışıyo tamam mı. Zaten biraz uzayınca yana perçem olur onlar. Bunu da söyliyim dedim =)

Sizi çok öpüyor ve dersimin başına dönüyorum.
xoxo

2 yorum:

  1. kızlar gecesi en sevdiğim şey ayrıca kakül çok güzel ama bana yakışmıyor :)

    güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmm... Kakül insana çok farklı bir ifade verdiği doğru, ondan kestirmeden önce çok düşünmek gerekiyor. Teşekkür ederim =)) İzmir'de olsaydın senide çağırırdım ;)

      Sil

İçinden geldiği gibi yorum yap ;)