14 Ocak 2013

Aşk, Bana Yaramıyor Arkadaş!


En başta söylemem gereken cümleyi başlık olarak yazdım gitti =)
İşin özeti bu yani aşk bana yaramıyor.

İster en sapık hali de, ister içinden geçenleri dürüstçe söylüyor de hiç takmıyorum çünkü bu yaşıma kadar o kadar çok erkek, o kadar çok arkadaş, sevgili, kanka ya da yeni moda panpam oldu ki sonunda bu kanıya vardım.

Bi kerem aşık olunca ben noluyorum;

* Önce gönül gözümü kapatıp bildiğiniz erkeğe yazıyorum =) Hatta ileri gidip süzdüğüm bile oluyo #) Şu Sibel Tüzün’ün bir şarkısı var ya "Kaçın Kurası" hah işte aynen o moddayım ;) Her neyse bütün bunlara ek olarak onun yanında susuyorum. Öylece konuşmak isteyip konuşamadığım konular beynimde birikiyor birikiyor ve salak bir cümle olarak dışarı çıkıyor. “Allah seni nasıl biliyorsa öyle yapsın Z.S” diyorum kendime. Kura kura bu cümleyi mi kurdun? Günde 3000 kelime kullanan ve bir sürü yazılar yazıp arşivleyen sen, git bu cümleyi kur!

* Onunla olduğum süreler bana az geliyor. Kendimi frenlemesem yemin ediyorum dibinden ayrılmıcam, dizine oturup bana masal anlat dicem yani o derece seviyorum =)

* Başımı, omzuna dayayıp kokusunu çekmek istiyorum. Sapıkça belki ama boynunu öpmek istiyorum. Hangi manyak sevdiğinin boynunu öper tabi ki de bu arkadaşınız Z.S!!

* Gülüyorum öylece, amaçsız aklıma bir anısı, bir cümlesi geliyor ve gülüyorum. Nedeni yok. İçinde onun olması yetiyor sırıtmama. Hani böyle hafif yamuk, tuhaf sırıtma işte anlayın ;) Geçen gün arkadaşlarla otururken gene öyle sırıtmışım hemen Y. sordu,  aslında sormadı karşıdan kaç göz yaptı. Bende, ne vaarr şeklinde saftirik bir ifadeyle cevap verince kendimdeki şaşkınlığı fark ettim. O zamana kadar o yamuk sırıtmamla gülmüşüm, konuşmuşum ve millete bakmışım. Birinin bana ayna olması lazım. Topla ağzını gibisinden. Ama yook!.. Hep diyorum size benimkiler, benim bu halimle eğlenirler diye.. Kime diyorummm =))

* Bana dokununca böyle bir kan çekmesi oluyor. Sanki o dokunduğu yerdeki damarlarım irkiliyor ve kanım sağa sola kaçıyor (Ne tuhaf bir benzetme oldu bu ya ama kelimelerle ifade edemiyorum ki). İçimde bir ürperti oluyor böyle tuhaf tuhaf nefes alıyorum o an (Telefon sapıklarının nefes alması gibi değil. Sakın öyle düşünmeyin. Yoksa düşünmüyordunuz da aklınıza mı soktum hehe =))).

* Gülerken nasıl güldüğümü düşünüyorum.

* Onun fikirlerini, düşüncelerini merak ediyorum. Aynı şeyi düşünmememiz hoşuma gidiyor. Sırf tartışmak için zevkine konu arıyorum ama sonra vazgeçiyorum.

* Gözünün içine arada bakabiliyorum ama konuşurken hep içine bakıyorum aslında bakmıyor bildiğin inceliyorum. Al işte sapık mod 1020 ;) Bi şey mi oldu diye sorunca, yoo diyorum. Aslında utanmayıp “Seni inceliyorum.” demek lazım ama onu ileriki zamanlarda derim “Şimdilik” değil.

* Vee en etkili durumum ise yemek yiyemiyorum! İştahım kesiliyor. Önce sınav stresinden zayıfladım sanmıştım ama yok, bildiğiniz âşık olduğum için zayıfladım. Biraz daha böyle platonik takılırsam zayıflayıp zayıflayıp uçucam herhalde =)

Kendi kendime bir baş belası bulmuşum ki ah ahhh suç bende. Kaderci değilimdir ama tesadüflere inanırım mesela. En son ne zaman platonik takıldım onu bile hatırlamıyorum. Bu hisleri unuttum sanırken,
PAT!
Bir gün, bir gece,
Bir adam ve hayatı değişen Z.S!
Ee nolcak şimdi? Bi şey söyleyin…

Sınavlarım yarın bitiyor ve ben benimle baş başa kalıcam. Bu sürede daha da kendime yoğunlaşıcam ya da kediciklerimi ve köpeciklerimi seviyim. Yoksa içim içimi yiye kıvıra mahvolurum ben. Bu zamana kadar ilişiklerimde kendime güvenim tam iken onun yanında hep o konuşsun, ben dinliyim oluyorum.

Aşk bana yaramıyor arkadaş, olay bu! Adrenalin salgım mı artıyor yoksa başka bildiğiniz artan hormon varsa o da artıyor olabilir ama bi şeylere olumlu gelişmesi olacaksa aşka olumlu bakıcam =) Hani diyorlar ya “Aşk, sana göz kırpıyor.” hah işte bana bir göz kırptı neler neler oldu. Bence benimki bana göz kırparken içkime ilaçta atmış olabilir, çok şüpheleniyorum #) Şaka şaka tamam sadece göz kırptı oldu mu, mutlu musunuz ;) Şu finallerim bitsin, kendi kendime kalayım bakayım bakalım nolcam?

xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçinden geldiği gibi yorum yap ;)