11 Aralık 2012

Konu Konuyu Çeker


O kadar çok yazmak istediğim konu var ki seçemiyorummm!..
Bu nedenle ben naptım
hepsini aynı yazıya sığdırmaya çalıştım hatta yetmedi iki part yaptım çok güzel oldu =)

O zaman başlayalım;

Konu 1: Vizelerim geçen hafta resmi olarak bitmiş bulunuyor. İlk gün eğlence, dizi ooh kop kop ile geçtikten sonra dün masa başıma oturdum ve bu cumartesi günü gireceğim ehliyet sınavıma çalışmaya başladım. Birkaç ay önce her gününe devamsızlık yapmadan gittiğim kursta (Çalışkanım oğlum ben. Kafama koymaya görün hele! =) ) tuttuğum notlarımı okudum. Daha önceki sınav sorularına da çarşambadan itibaren bakmaya başlayacağım. Hadi bakalım. Teorikten geçmişim gibi direksiyon derslerimi bile bir raya oturttum. Saatlerini belirledim ve bugün giriş belgelerimi aldım.

Cumartesi sınava girip sonrada hoopp yazlığa kaçıcam. Evet, bu fırtına ve yağmurlu havada deniz kenarına gidiyorum. Delüyüm kızım ben =) İşin gerçeği çok sıkıldım. Vizelerden, ödevlerden ve üstüme üstüme gelen her olaydan belki de İzmirimin sokaklarından. İzmirimden bile sıkılma raddesine geldim, düşünebiliyor musunuz?! İşte bunu yok etmek için benim kaçmam gerekiyor. Biraz buralardan uzaklaşmaklayım. En önemlisi de köpeciklerimi ve kediciklerimi merak ediyorum. En son VELET ile ayrılışımız tam bir dramdı (hatırlarsanız). Bu sefer o günü telafi edeceğim. Direk gider gitmez üçünü de bulup sarılcam, öpücem, hepsiyle bahçede yuvarlancam =) PURSAT sağımdan kafasını sokarken, CEVİZ solumdan beni yalamaya çalışacak ve VELET ah VELET! Kıskanç şey, CEVİZ’in önüne geçip “Beni sev, beni sev” dicek. Hepsini sevicem hem de sabaha kadar. Uff çok özledim çocukları yaa #)

Konu 2: Üstümde birini seviyim, öpeyim durumum var. Sıkıca sarılmak istiyorum. Kız erkek fark etmez =) Ama şimdi erkeklere sarılsam millet “Bu sapık”, kızlara sarılsam “Noldu Z.S?” dicekler. İnsanoğlu çok anlaşılmaz. Durup dururken sarılamaz mıyım? Üff buradan da sıkıntılıyız.

Konu 3: Çikom İstanbul’a, Göztepe maçı için gitti. Hem de pazartesinden! Maç mı? Maç çarşamba oynanacak. Abi işin kötü yanı adamda kitabım var. Ve kitaptan da yazmam gereken deneyler, ders notları vb. Çocuk bildiğin taraftar. Zaten benim gibi maç, basketbol hayranı ve deli izleyicisinin arkadaşı da Çikom gibi olmalıydı =) Helal olsun adamıma. Koçum benim (Hem kızar, hem söylenir hem de severim.). Çarşamba günü ATV den maçı izliyim diyorum. O kadar söz verdim Çikoma, totem yapıcam diye ve kazanmak için buradan onunla bir dua edecekmişim. İyi bari dedim maç başlayınca ara beni tam olsun ;)

Konu 4: İzmir’e yağmur, fırtına (aşk, tutku, ihanet.. =) ) ve toto dondurucu soğuklar geldi. Bugün kışın ilk kazağını giydim. Hem de annem bir şey demeden. “Oo Z.S, kışı getirdin sonunda.” dedi. Şaşırdı Hatun =) Anneler böyle şaşırtılmalı. Yoksa “Anne, bugün noldu biliyo musun?” şeklinde kapıdan girer girmez hayattan soğutacak haberleri vermekle değil ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçinden geldiği gibi yorum yap ;)