11 Aralık 2012

Konu Konuyu Çeker …2

Konu 5: Bölümde sözleşsek bu kadar olmaz! Bu hafta bütün kızlar kırmızı oje sürerek rekor kırdık. Hepsi farklı tonda olsa da kırmızı işte. Ama ben naptım, mor, fuşya makyaj yaparak rengârenk moduma bir de seksi Z.S’yi ekledim. “Deep Plum” rengi rujum ve kırmızı ojelerimle sıcak&soğuk uyumunu yakaladım. Aramızda kalsın bu rujumu çok seviyorum. Hatta renginin bana yakıştığını düşünüyor ve onu sürünce içime seksi Z.S kaçmış gibi oluyorum ;)


Konu 6: Kış gelse de spora devam eden ben, vize haftamda 2 haftalık ara vermek zorunda kalmıştım. Dün dedim, hadi pazartesi yeniden başlıyım. Gittim ve hocam demez mi “Z.S, senin bacak kasların erimiş!” diye. Bendeki umursamaz ee nolmuş yani dememle adam çıldırmış ama çıldırdığını fark ettirmeden bana işkence uyguladı #) Öyle bir çalışma yaptırdı ki acısı şu saat itibariyle çıkıyor. Yemin ediyorum Brezilyalı olmasa ya da süper seksi kasları olmasa şu an bacak, popo acımın aynısını ona çektiririm. Bugünde karın ve kardiyo çalıştırdı. Onunda acısı yarın çıkar ve ben popomun üstüne oturamayan, otururken bacakları acıyan ve eğilince karın kasları kasılan Z.S olarak dikiş uygulamamda şaheserler çıkarırım #) “Obrigada” “Obrigado” diye diye gönlümü aldı nalet yakışıklı Brezilyalı! Yok abicim yabancı spor hocaları Türk kadınlarının kum saati modunu daha da belirgin etmeyi seviyor.

Hafifçe biraz daha, biraz daha eğil.
Şimdi tekme hareketi ve tekme attıktan sonra çömel Z.S.
Süpersin Z.S!

Bende “Evet süperim. Harikayım. Ouvv hiçbir yerimde ağrımıyor. Kondisyonum iyiymiş.” diye daha sevineyim. Ne kondisyonu bee! Resmen acılar içindeyim. Adamda demez mi, yarında geleceksin diye.

Perşembe dinlenme günüm olacakmış. Cumartesi ve Pazar İzmir’de olmayacağımı yarın söylersem Perşembe günümü elimden alıp, o günde bana acı çektirir mi acaba? Korkuyorum ulen =) Her şeye rağmen sporu ve tabi hocayı (seksi adam ya. Kabul edin, spor hocaları özel seçiliyor kesin!) seviyorum hehe=)

Konu 7: Hayatıma çok hızlı belki de bir günde soktuğum erkekten hoşlanıyorum herhalde. Nasılım ama?! Önce seksi spor hocası şimdide yüzümdeki tebessümü gülümsemeye ve kahkahaya çeviren birini anlatabiliyorum. Önce sizi alıştırdım öyle seksi ruj, hoca falan derken. İşte öyle ;) Sadece hoşlanıyorum. Hep yanımda olsun, çaprazımda dursun, göz hizamdan ayrılmasın, koluma girsin, ben onun koluna gireyim (İki türlüde kabulüm. Yeter ki koluna gireyim hehe =) ), yanına gideyim, konuşayım, gece mesaj atayım, bahaneler uydurayım istiyorum. Acaba o ne istiyor diye düşününce de, oda aynı şeyleri yapıyor görüyorum. Hışşt bu konu aramızda dudaklarda fermuar ;)

Burası sıcak mı oldu ne? Uff ateş bastı. Konular burada biter =)

Şimdi bilgisayarı kapatıp ehliyet için çalışmaya devam ediyim.
Sizde beni yalnız bırakmayın, bana yorum atın, mail atın, yazın bana =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçinden geldiği gibi yorum yap ;)