18 Kasım 2012

Taliplerim & Meleklerim


Başım şu sıralar meleklerim ile dertte. Napıcam bunları hiç bilmiyorum.

Geçen gün arkadaşımızın ablası evlendi ve bizde düğüne baş davetliler olarak gittik. Tabi düğün değince, baş davetli olunca bir de genç ve bekâr olunca tam bir ilgi odağı oluyorsunuz. Her şeyi geçtim ama neden bizi bekârlar masasına oturttular onu anlamadım! Ama olmuyor böyle =) Resmen bütün yalnızlar, yalnızlığımızı ilan etmiş gibi oturduk o masaya. Önce bozulsam da amann dedim boşver, gün geçsin. Neyse düğün başladı, biz dansa kalktık tabi masada sadece kız arkadaşlarım yoktu. Kaç senelik lise ve üniversiteden de arkadaşlarım vardı. İnsanın çevresi geniş olunca illa bir yerlerden tanıdık çıkıyor. Bu denk gelme bekârlar masasında olmayaydı iyiydi, ya bak gene aklıma geldi. Tamam, burayı geçiyoruz =)

Müzik başlar, dansa kalkılır ve dans edilir. Her şey buraya kadar güzel derken benim melekler bana birini bulur. Nereden mi anladım tabi ki de dansa başkasıyla kalkıp sonra hadi çiftleri değişelim Z.S deyip hayatımda hiç görmediğim ve tanımadığım (dans boyunca da tanıyamadığım) bu çocukla art arda 3 şarkı dans etmek zorunda kalmamla #)

Müzik bitiyor, tam yerime oturcam ama hoop yeni bir şarkı başlıyor ve sol bileğimden tutup beni kendine çeken beyefendimiz ile dansa yeniden başlıyoruz. Arada benimkiler tabi beni kurtarıyor. Herhalde yüzümdeki sıkıntıyı ya da acınacak halimi görüyorlardı. En kötüsü de dönerken onların oturduğu kısma bakıp kaş göz oynatmam olabilir. Çocuğu da tanımıyorum iyi mi?! Böyle boş boş konuşup dans ettik. Dans etmeyi de seviyorum, nalet olsun çocuk da güzel dans ediyordu =) Kollarımı açıyor, kapıyor, ileri gidiyorum sonra dönerek geri geliyorum. Ellerimiz belde dans ediyoruz derken 3 şarkı sonra 4. şarkı ve 5. olunca kaçtım! Kaçmak zorunda kaldım. Abicim, sen git dedim başkalarıyla da dans et. Bu güzellikten başkaları da faydalansın. Masaya geldiğimde bizimkiler hemen sandalyelerini uzaklaştırdılar. Neymiş sıkışmayalımmış. Tabi tabii çemkirmiyim diye kaçıyorlar, bilmez miyim ben benimkileri.

Nedir bu benimkilerin bana her fırsatta erkek bulma çabaları anlamıyorum. Ben istesem bulurum. Allaha şükür güzelim, ağzımda laf yapıyo olur yani ama yok kızlar, siz gerçekten olaya dâhil olmayın çünkü zevklerimiz bile uyuşmuyor.

Ben uzun seviyorum diyorum, bana kısa birini bulup getiriyorlar.
Araba kullanabilsin diyorum, benim trafik korkumdan (ki onu da yendim) daha beterini bulup getiriyorlar.

En beteri de muhabbeti olan biri bana çekici geliyor dememe rağmen en konuşmayan, en sus pus insanı karşıma çıkarmaları! Neymiş iyi aile çocuğuymuş. Napıcaz biz bütün gün? Biri bana anlatsın. Ben ona bakıcam, o bana ve ee deyip evlerimize mi gitcez? Tamam, bakışmayı severim ama öyle ot ot da bakmak olmaz yani. Yemin ediyorum ne kadar sevmediğim özellik varsa hepsini barındıranları buluyorlar ya beni benden alıyorlar. “Siz nasıl meleklerimsiniz?” dedim onlara. “Aa kaç senedir arkadaşız ve ben size kimleri kimleri ayarladım ama sizin bulduklarınıza bakın!” dedim. Sandalyeleri uzak falan dinlemem ben, söylerim direk. Sonra arkama yaslandım, kollarımı bağladım ve onların tarafına bir süre bakmadım. Beni kızdırmayı seviyorlar biliyorum ama olmuyor ya valla. Beni benimle bırakın, bulamazsam da bulmayayım. Böyle sıkıcı saatler yaşatıp uzaktan gülerek izlemiyorlar mı, sinir oluyorum sinir. Dışarıdan bende kendimi izlesem gülerdim ama insan bizzat yaşayınca anca şimdi yazarken gülebiliyor =)

En sevdiği şey olan dans etmenin bu kadar acı verdiğini, acı veren ortamdan kaçamamayı, yapışan ve öldürücü dansıyla bana işkence yapan bir adamın karşısında yüzündeki o komik ifadeyle şık Z.S. !

Neymiş, düğünler sevilirmiş ama bekârlar masası olmasa.
Neymiş, meleklerimle adam akıllı konuşmanın zamanı gelmiş.
Neymiş, kriterlerimi yazdıkça tam zıttı olanlar beni buluyormuş (bu konuda da uzmanlaştım evet evet öyle oldum).
Son olarak neymiş, vizeler yaklaşıyormuş ve bu kız internet âleminden bir süre uzak kalıyormuş.

Öpüldünüz. Kendinize Aralık’a kadar iyi bakın ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçinden geldiği gibi yorum yap ;)