7 Kasım 2012

Kadınlar & Erkekler …10

Çok imrendim, çok özendim.
Neye mi?

Bugün kızlarla bölümde otururken içlerinden biri sevgilisiyle yemek kursuna gittiklerini söyledi. Ya ne kadar güzel öyle değil mi?! =) Bu kadar sevgilim oldu nalet olsun biriyle bile kursa gitmedim (Neden benim aklıma gelmedi acaba?!). Bir zaman müzik topluluklarına böyle gidilirdi ama şimdilerde bakıyorum da onlar çoktan demode oldu. Bu yemek kursunu çok beğendim ben. Bizimkisi yemek yapmayı bilmiyormuş ama sevgilisinin elinden geliyormuş. Haftada bir günde olsa çok eğlenceli. Ortak bir şeyler yapmak sonra da tatmak. İstiyorum istiyorum istiyorum. Yemek kursu olmasın bizimkisi başka bir şey olsun ama olsun. Not defterime (bir defter almışım ki birinin kafasına atsam yarar #) ) yazdım bile (geleceğe yatırım gibi oldu sanki ha ne dersiniz?!).

Bunun dışında yeni bir kararımı açıklıyorum.
Hazır mısınız?
Koltuklarınıza sağlam oturun. Bu kız yeni bir karar ile geri dönüyor.

Eveettt bu kadar çok sevgili ve erkek arkadaş deneyimlerimden sonra yeni isteğim burcu akrep olan bir sevgili =) Ne alaka diyen çıkabilir. Şöyle ki geçen gün bir istatistik yaptım (işim gücüm yok benim. Böyle takılıyorum işte, boş gezenin boş kalfası Z.S). Benim hiç akrep burcu bir erkek arkadaşım olmamış. Bak terazi oldu, yay oldu, oğlak oldu, boğa oldu ama hiç akrep olmadı. Bir de su grubundan balık istiyorum ama onunla koç kadını zor anlaşabilir diyorlar. Balığın duygusal haliyle, onun iç dünyasındaki sevgi, sorgu halini kaldırabilir miyim, hmmm çok sevmem lazım =)

Ama akrep öyle değil. Tam bir dünyanın sonunu getirecek çift! İyi olmaz mıydı ya?! Akrep erkeği ouvv. Şöyle bir akrep erkeği ile koç kadını (yani bendenizi) tarif edersem,

* Bi kere biz hiç sıkılmayız (öyle ümit ediyorum) çünkü ikimizde aktif insanlarız. Mesela yazımın başında bahsettiğim şu kurs olayını kesin yaparız ya (takılma dostum bunlara sen) ;)
* Benim gibi flörtöz bir kadın, akrep erkeği ile beraber olunca bu duruma “Dur!” demeli yoksa küçük kıyamet ilk olarak bizim aramızda çıkabilir (Hışt! Kızım başın bağlı artık senin diyen arkadaşa ithafen).
* İkimizde meslek ve kariyer alanında hırslı, zeki, tuttuğunu koparan hatta aklına koyduğunu yapan, aynı anda 10 işi birden yapabilme yeteneğine sahip olduğumuz için bu konuda kesin ama kesin anlaşırız ;) Biraz işkolik, çalışmayı seven insanları seviyorum napam?! =))
* Son olarak cinsel hayatımızda tavan olurmuş. Bak bak bak. Bu konuya girmicektim ama insanı zorla sokuyorlar #) Geçen gün bu konuyu kız arkadaşıma anlatırken (Akrep erkeği istiyom lan ben şeklinde değil tabi. Ne o öyle bee =)) ) söyledi bunu bana. Kızım dedi, akrep iyi sevişirmiş. Bendeki ilk tepki “Çüş X!” şeklindeydi. “Ben sana işin eğlencesini anlatıyorum, sen bana seksi söylüyorsun. Dur kızım yaa yeni kendime gelme zamanlarımdayım. Seks meks, cinsel hayat biraz geride kalsın.” dedim. Ama işte bi kere insanın aklına bu fikir sokulunca insan bu yazıyı yazarken bunu yazmasa eksik bir şey kalmış gibi hissediyor. Aman bitiremedim öyle işte sonuç olarak seks hayatımız iyi olurmuş #)

İşin özeti bu sıralar yeniden yıldız haritalarıma, burç yorumlarıma sardım. Malumunuz 2 hafta sonra vizelerim başlıyor ve gene malumunuzdur ki insan bu zamanlarda ne kadar gereksiz iş varsa onlarla meşgul olur. Son haftada bütün notları hatim indirmeye çalışır ve sınavlarda uyur falan filan.

Şimdilik ben kaçanzi. Yoksa bugünkü (saate bak dün) gibi akşamdan kalma gezicem. Bunu istemiyorum ve yatıyorum. İyi okumalar.
Yarın Tatil Güncesi …8 (Part2)’yi yayınlıcam =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçinden geldiği gibi yorum yap ;)