5 Eylül 2012

Boyum & Erkekler

Uzun bir kızım napıyım yani?!
Allah bir boy vermiş gerisini koy vermiş. Bu bizim ailede kalıtsal. Teyzemde uzun mesela hatta benden daha uzun =) Bana dönersek, Avrupalı kadınlar kadar uzun değilim ama Türkiye geneline bakarsan uzunum arkadaş.

İlkokulda hep arkaya oturmak zorunda kalan bir öğrenciydim ben. Tabi bu her zaman dezavantaj olmadı. Ortaokulda, yürüyüş takımlarında, törenlerde en uzun olarak en önde olurdum. Liseye gelince statlardaki toplu dans gösterilerinde de bu durum değişmedi. En önde tek başıma dans etmişliğim çok olmuştur. Sonra okul törenlerinde, şiir oratoryolarında da hep en önde olmuştum. Etek, elbise alırken boy sorunum olmadığı için pek kısaltmazdık zaten kısa gelirdi! =)

Ne demiş büyük büyük atamız Bayan “Kilo dediğin bir diyete, boy dediğin bir topuğa bakar!”  ;)

Şimdi bunu kısa olsan söyle de sen uzunmuşsun niye söyledin diyeceksiniz. Abicim, uzunuz diye de topuklu giyemicek miyiz biz yaa!! Bende platform ya da 10cm topuklu giymek istiyorum. Giymiyo muyum valla çatır çatır giyiyorum =) Yürüyorum hatta bilerek bana bakılmasını sağlıyorum. Kadınız biz, bu hoşumuza gidiyor. Her kadın kendisine bakılmasından hoşlanır.

Bütün bu güzelliklerin arasında asıl olayımıza gelirsek sözüm size Türk erkekleri!! Siz neden kısasınız yaa!! Gerçekten %60-70 iniz kısa. Kısasınız. Şimdi benim boyumla orantılı olarak yanımda durması gereken erkek en az 1,75 olması lazım. Ama yok yani genele bakıyorum, etrafıma bakıyorum, standartları araştırıyorum, çarpıyorum, bölüyorum, türevini alıyorum ve yok olmuyo =) Genel benden kısa. Ee durum böyle olunca da maalesef sevsem de reddetmek zorunda olduğum erkekler oluyo =/ Üzülüyorum valla ya. Bizim jenerasyon bu boydaysa yeni jenerasyon artık iyice kısa olacak belli. Boy önemli değil önemli olan sevgi falan deyip çıldırtmayın beni. Mesela düğüne ya da nikâha gidiyoruz ben giyiyorum topuklu, adam düz. Ee noluyo uzun olan ben daha da uzayıp kolumu onun koluna atacağıma boynuna sarma noktasına geliyorum. Sevgili değil kanka gibi görünüyoruz. Bu ne böyle yaa böyle saçma şey mi olur. Ya da dans ederken, yürürken adam elini belime atıyo ama tam denk gelmiyor. Dertlendim bu duruma hem de çok. Çocukken boyum uzun olsun isterdim. Süt içtim, sporla ilgilendim ve sonuç uzunum =) Kısa olmak ister miyim ya da Türk standartlarına uymak? Yok, almayayım sağolun. Böylede bir insanım işte =))

Bu boy olayı bizim aile için artık bir standart oldu. Anneannem hayatta kısa insanla evlenmemi istemez, annemde de durum çok farklı değil. Oda aynı görüşte. Teyzem mi?! Cevaplamaya gerek var mı ;) Abimin de boyu uzun. O, Türk standartlarının üstünde olan grup heyooo =)))  Oda evleneceği kızı kısa seçemeyecek =)

Anneanneme göre“Bak Z.S, kızım, sen uzunsun. Ailemizdeki herkes uzun. Gidip de kısa boylu birini sevme. Bak yavrum şöyle boyu senden birkaç santim uzun, sen yanında topuklu giydiğin zaman senden kısa kalmayacak biri olsun. Gönlünü ota boka kaptırma. Güzelsin, boylusun poslusun. Kendinin kıymetini bil.” Alın size bizim büyük hatunun tavsiye cümlesi. Her bayram söyler bunu bana ve bir başka şeklini de abime ;)  

Eee şimdi ne mi yapıcaz?! Önümüzdeki talipleri boylarından elicez. En son evde kalırsam amaan derim. Deli ruhumla atlarım arabama hayatımı yaşarım.
Napıyım yani?!
Yanımda pigme gibi duran bir adamla evde kalmayayım diye evleneyim mi?! #)

4 yorum:

  1. çok iyi ya pigme gibi duran adam :D
    en çok da şu hoşuma gitti "...standartları araştırıyorum, çarpıyorum, bölüyorum, türevini alıyorum ve yok olmuyo." ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle ama =)) Mühendis kafası işte ;)

      Sil
  2. Haha çok hoşsun çok güldüm okurken al benden de o kadar diyorum sadece. Bende 1.80 boyunda bir hatunum. Şu an ki sevgilim dışında diğer tüm sevgililerim hep kısa oldu malesef "tabiki sorun değil" diyen tüm erkekler gayette güzel sorun yaptı. şimdikiylede playform giyince belli etmesede bi tuhaflaşıyor neyse normal durumda uzun ya çok şükür sorun yok buldum ben darısı başına tatlım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)) Ouvv sen benden de uzunsun ama beni anlayacak birisin ;) Sorun yapmazlar mııııı.. Yavaştan yavaştan önce ayakkabına karışırlar sonra elbisenin boyuna. "Boyu boyuna huyu huyuna."yı bulmuşsun ne mutlu :)) Amin amiiinnnn :D

      Sil

İçinden geldiği gibi yorum yap ;)