5 Ağustos 2012

Sen & Ben Vesaire

Öylece sakin ve sessiz yani her zamanki ben olarak amaçsızca yürüdüm bu gece. Ortak almıştık dimi biz bu kararı. Bu gece bunu hatırladım. Önce sen bittiğini söylemiştin sonra da ben. Ne güzel şeyler konuşmuşuz o gün öyle. İç açıcı, dürüst ve içten. Bu yaz sen neler yapıyorsun bilmiyorum ama ben bir haftalık herkesten kaçtım. Uzaklaştım evimizden, sokağımızdan ve bütün o dostlarımızdan.

Bu kaçışımda neler yaptım biliyor musun:?

Yeni insanlarla tanıştım. Yaşlarına, düşüncelerine, fikirlerine bakmadım. Onlarla gezdim, eğlendim, kumsalda içtim, uyudum ve sabahladım. Gitar çaldım, eski bir arkadaşı gördüm ve flört ettim. Bunu istedim mi inan ki hiç bilmiyorum. Kendime bunu hiç sormuyorum.

Kapıyı çektim çıktım evden. Bahçeye uzandım. Çimenlerin kokusu, gökyüzündeki yıldızlar o kadar huzur vericiydi ki seni hiç hatırlamadım. Sonra denizin serinliğini hissettim. Dolunay vardı bu gece. Yakamozda denize girdim. Karanlıktaki sularda yakamozla aydınlandım.

Arabama atladım belde ve kasabaları dolaştım.

Bol bol alışveriş yaptım. Pişman olmak istemedim. İstemiyorum zaten!

Geceleri uyuyamıyorum sırf seni düşündüğüm için.
Uykusuzluktan her gün kendimi yoruyorum sırf yorgunluktan uyumak için,
Sırf rüyalarıma girme diye.
Sırf sen olduğun için düşüncelerimden sıyrılmaya çalışıyorum.
Sırf sen sevmiyorsun diye gündüzleri erken kalkıp denize gidiyor ve geç dönüyorum.

Tabi senin bunlardan haberin olmuyor. Birinden bile.

Avutuyorum evet. Kendi kendimi avutuyorum. Bir süre ne bizim şehrimize dönebileceğim ne de seni arayacağım. Tatilimi uzatmaya karar verdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçinden geldiği gibi yorum yap ;)