17 Mayıs 2012

Sevgililerim …3

Uzun zaman olmuştu bu konuya dönmeyeli =)
Geçen gün kızlarla konuşurken konusu açıldı da öyle hatırladım.

Bir ara sanatla uğraşan erkekler bana çok çekici gelirdi. Sanmayın ki şimdi gelmiyor?! Ama o zamanlar bir resim yapsın ya da enstrüman çalsın tabi onunda sınırı vardı tek bir tane çalmayacaktı en az iki! Böylede sınırı koyarım =) İşte böyle bir zamanımda buldum Onu. Adam resim yapıyor, müzikle uğraşıyor bir de edebiyattan anlıyor işte dedim aradığım entelektüel bu!

Ama yanılmışım dostlarım.

Adamda bütün bunların dışında başka bir şey yokmuş. Aslında ayrılma sebebimiz neydi onu bile hatırlamıyorum. Sanırsam saf salak bir anıma geldi ve öyle bir günde bitirdim =) Onun hakkında hatırladığım tek şey bunlar değildi elbet. Ama sinir olduğum bir özelliği vardı ki şimdi söyleyince bir tuhaf kaçacak biliyorum.

Gene söyleyeceğim ve söylüyorum: Adamımız tuvalete gitmiyordu!

Şimdi sende naptın Z.S diyeceksiniz ama durum buydu napıyım?! =)) Mesela bütün gün sergi, film, kafe üçlüsünde gezinirken adam hiç tuvalete gitmiyordu. İşin tuhaf yanı senden benden çok kahve içiyordu yiyordu falan. Tamam, dakika başı gitsin de demiyorum ama onun yüzünden ne yemek yiyordum ne de bir şey içiyordum. Bak şimdi hatırladım evet, onu bu yüzden terk etmiştim. Hatta ona bir ara bu konuyu da sormuştum. Tabi pat diye “Sen neden tuvalete gitmiyorsun?” şeklinde değildi de ona benzerdi. Cevabı ise daha ilginçti. Bu zamana kadar kimse bunu fark etmemiş ve ilk ben fark etmişim. Bunu deyince de öyle bir duruma düşüyor ki insan sanki çişliymişim gibi ya da tuvaletten çıkmayan insanmışım gibi. Sevineyim mi üzüleyim mi diye surat ifademi duruma hazırlarken “Umumi tuvalet korkum var!” cümlesiyle kendime geldim ya da ifademi düşünene kadar doğal şaşkına dönmüştüm zaten. Bu muydu yani?! Adam 6 - 7 saat tutabiliyormuş. Vay bee dedim içimden, analar neler doğuruyormuş! Birinin ona tuvalete sadece ihtiyaç için gidilmediğini anlatması lazım.
Dedikodu için gidilir,
Sofradan sıkılınca gidilir,
Uykunuz geldiyse dayanmak için yüzünüze soğuk su çarpmak için
ya da
Arkadaşınızı arayıp sizi kurtarması için yalvarmak içinde gidilir.
Ayrılma cümlelerinizin son provası için bile gidilir.
Bütün o resimler, fırça kullanma teknikleri, özel dersler ve niceleri bir anda yok olmuştu.

PUFF!
Gitti kayboldu.

Hmm öyle mii deyip bitirmiştim. Ayrılma nedenim ise o kadar saçma sapandı ki ben bile inanmadım. Aman zaten sevseydi bu kadar saçma bir bahanenin arkasına gizlendiğimi anlar peşimden koşardı. O koşmadı, ben uzatmadım derken bitti. Sonradan öğrendim ki adamımız Avusturya’ya gitmiş ve orada sanat tarihi okuyormuş.Ne diyoruz o zaman Allah sahibine bağışlasın ;)

Bütün bu tecrübelerimin sonunda benim istediğim adam basketbolu sevmeli yani sadece spor deyince futbolu düşünmemeli. Beraber maç izleyebilmeliyiz mesela. Bana sürpriz yapıp tuttuğum takımın biletini alıp gelmeli. Benim takımımı tutmasa bile medeni bir şekilde kavga etmeden bizim şampiyonluğumuzu kutlamalı.

Bir diğer aradığım özellik ise beni sık sık telefondan aramamalı. Mesaj atsın ama sık sık aramasın. Ne alaka diyeceksiniz. Ben geriliyorum. Biri beni arayınca böyle bir stres yükleniyorum #) Artı bir başka isteğim ise ikimizin de özgürlük sınırları kısıtlanmayacak. Yeri gelecek o erkek arkadaşlarıyla buluşacak yeri gelecek ben benimkilerle. Sevgiliyiz diye cıvık cıvık ikiz gibi gezinmeyeceğiz. Benim tabirimle “cool” luğumuzu bozmayacağız =)

Düşündüm de hazır baharda gelmişken, içekler böcekler polenler uçuşurken sizce de aşık olunası aylarda değil miyiz?! =))
Evlenme programlarındaki gibi “Bütün bu kriterlerime uyanlar çıksın çıksın gelsin” =)

Şaka bir yana tam koç kadını olarak beni seveni değil benim sevdiğim olsun mantığındayım. O nedenle zor âşık oluyorum. Zor âşık olana bak kimlerle çıkmış da diyebilirsiniz: Haklısınız!

İşin güzel yanı ne biliyor musunuz?! Bütün bunların sonunda ne aradığınızı yavaş yavaş biliyorsunuz.
Hepsinin güzel anıları kalıyor.

Biri sizin bakış açınızı değiştirirken
Bir diğeri yeni bir arkadaş çevrenizin olmasını sağlıyor
Bir diğeri ise size yeni hobiler edindiriyor.

Sonuç olarak uzun ya da kısa bir ilişkiniz oluyor ve sonunda bitiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçinden geldiği gibi yorum yap ;)