20 Mayıs 2012

Kadınlar & Erkekler …8


Biz kızlar bizi seveni değil de hep bize tabiri caizse “Sümük” gibi davrananı seçiyor ve onu seviyoruz.
Nerede acı hoopp orada hemen aşk var sanıyoruz.
Daha çok acı, daha çok hüzün ve gözyaşı..
İşte bu bebeğim işte bu! Daha çok acı modun da olabiliyoruz.

Ben sana hayran sen cama tırman sözü tam burada geçerli işte. Sonra terk edildiği zaman “Sen mutlu ol aşkım. Ben burada acılarımla yaşarım. Hatta senin acılarını da alır koyun koyuna yatar, verem olurum, ölürüm ama sen gene de mutlu ol aşkım.” diyenimiz yok mu?! Nasıl bir şeysiniz siz yaa?!

Adam sizi terk edecek ama siz gıkınızı bile çıkarmayacaksınız.
Hadi be oradan!

Ben valla sessiz bile kalsam “Git bensiz mutlu ol.” demem. Allah Allah yaa!

Benimle mutlu olamamış,
Benimle birlikteyken gözü dışarıya kaymış,
Beni terk etmiş ve ben ona mutlu ol diyorum.
Yok, böyle bir ütopya!

Ayrılınca içinizde kalanları, kalmaması için söyleyin gitsin. Sonra o bitmiyor ve insana sıkıntı vermeye başlıyor. Diyeceğim şu ki öyle sessiz sakin hatta suskun olmayın! “Benimle neden mutlu olamadın be adam?” diye sorun hatta direk bu şekilde PAT! Eskidenmiş, tozlu Yeşilçam filmlerinde varmış öyle kızların acı çekeni. Artık ne kızlar acı çekiyor ne de erkekler. Hop başka birisi. Hele erkekler?! Az değil onlar. Elde edene kadar akla karayı seçerler sonra elde edince bir de kolayca olduysa artık sizde “Sümük 2” oluyorsunuz, Tebrikler. O yüzden sümük olmamak için;

1- Zoru oynuyoruz ki büyükler ne demiş ki ne güzel demiş: Kız evi naz evi!
2- Mümkünse sizi seveni buluyorsunuz.

Demem o ki güzelliğinizin ve en iyi yanlarınızın farkında olun. Tanıyın kendinizi. Saçınız mı güzel o zaman onu öne çıkarın ya da fiziğiniz mi güzel belki de zekânız… Farkındalığınızı fark edemiyorsanız arkadaşlarınıza sorun ve cevapları toplayın, sonuca varın ;)

Hala sevgiliniz yoksa ve olanlarda bittiyse anlayın artık sizin seçtiklerinizden bir cacık olmuyor. Bir seferlik, bu sefer sizin sevdiğiniz değil sizi sevenle olun =) Tabi bunun için gene kriterlerinizden de çok taviz vermeyin. Sonra bana senin dediğini yaptım ama adam odun çıktı derseniz valla takmam =))

Hadiii kolay gelsinnn.. Bol oyunlu, tatlı taktikli günler dilerim =))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçinden geldiği gibi yorum yap ;)