6 Şubat 2012

Aşk & Ben


Aşk bu bünyede farklı şekillerde yaşam buluyor.

"Bazen yanında sadece O olduğu için ona âşık olursun."

Benim için durum böyle. Yıllar içinde bunu net bir şekilde anladım.
Ne zaman yalnız kalsam
Birisiyle arkadaşlığım bitse
ya da
Çok sevdiğim birinden ayrılsam hemen yanımda ilk beliren kişiye âşık oluyorum.
Çocuktum durum böyleydi.
Büyüdüm durum hala böyle.

İşin hoş yanı bu şekilde âşık olduğum kişilere âşık olduğum sürenin 2 ayı geçmemesi. Zamanla bunu öğrendiğim için kendimle gurur duyuyorum. Şimdi aklıma takılan soru, iyi de ben gerçekten birine aşık olduğumu nasıl anlayacağım?! Al işte sana kocaman bir soru. Biten ilişkilerim hep daha iyisi, hep yeni maceralar ve yeni arayışlar aramamdan kaynaklandı. Bir şeyi aramak ama ne aradığımı bilmemek. İnanın, insanın içinde büyük bir boşluk oluşuyor. Bu zamanla da kapanmıyor. Belki ileride aradığım şeyin ne olduğunu anlar ve onu bulursam işte o zaman bu boşluk kapanır. Doğru yer ve doğru zamanda dimi?!

Yalnız kalıyorum. Bir anda her şey etrafımdan çekilip alınıyor. Yapayalnız bir ben bir kendim oluyorum odamda, sokakta, yaşadığım her yerde. Sonra birisi geliyor yanıma ve bir anda benden alınanları geri almak için o cesareti kendimde buluyorum. Ondan güç alıyorum. Yavaş yavaş yeniden doğuyorum tıpkı bir Anka kuşunun doğuşu gibi. Sonra bana güç veren kişiye âşık oluyorum. Belki de bunun adı aşk olmamalı. Belki de bu, O kişiye beni yeniden canlandırdığı ve beni ben yapan vasıflarımı yeniden farkına varmamda yardım ettiği için hissettiğim minnet duygusudur. O kadar büyüktür ki bu ben aşk sanıyorumdur. Sonra bencilce hep yanımda kalmasını istememde buradan geliyordur. Hep yanımda kalsın beni bırakmasın. Hep yalnız ayakta kalmaktan yorulduğumda yaslanabileceğim bir kişi istiyorumdur belki de.

Belkilerimin içinde boğuluyorum bazen. Sorularımın, yaşadığım olayların sonuçlarını düşünmekten ileriye bakamadığım günler oluyor. Geride bırakmak bazen benim için hiçte o kadar kolay olmuyor. Kolay olmayanı seven ve zoru seçen ben bile bu işten yoruluyorum. Tek yaptığım bilgisayarın ekranını dizlerimin önüne bırakıp kollarımı açarak geriye doğru uzanıp yatağıma uzanmak. Kafamı sola çeviriyor ve gecenin sessizliğini dinliyorum. Yavaş yavaş uykum gelirken şimdiden rüyamda ne göreceğimi tahmin ediyorum…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçinden geldiği gibi yorum yap ;)