14 Ocak 2012

Aşk!


Âşık olmayı özledim ben.

Âşık olup şarkıların bana farklı anlamlar yüklediği zamanları,
Her cümleden bir anlam çıkarmaya çalışmayı,
Düşüncelerimi onun üzerinden kurgulamayı,
Tartıştığımız bir konu hakkında yazılar yazmayı,
Buluşmaya gitmeden önce ne giymeliyim diye düşünmeyi özledim.
Uzun uzun dolabımın karşına oturup sonunda “Uff! Giyecek bir şey de yok!” demeyi özledim.

Çiçek almayı,
Uyuyamamayı,
Şemsiye taşımamayı,
Yemek yiyemediğim zamanları,
Yeni tarifler aramayı ve yapıp tattırmayı özledim.

Kıskanıp çaktırmadan sorgulamayı,
Öylece uzanıp ve sadece gökyüzüne bakıp mutlu olmayı,
İyi geceler dileyip sonra da muhabbetin bitmesini istemediğimi söyleyemediğim zamanları,
Kitapçılarda gördüğüm her kitaptan bir cümle çalıp okuduğu kitapların arasına sıkıştırmayı özledim.


Hayat, aşıkken daha güzel değil mi?!
Âşık olmak sonra da sevmek…
Yazarken mutlu oldum =))
Siz âşık olunca yaptıklarınızdan neleri özlediniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçinden geldiği gibi yorum yap ;)