17 Aralık 2011

İyilik Meleklerim


Geçen gün Buket’imle uzun zamandır konuşmadığımızı fark ettim. Onun bu sene başlayan alan dersleri, benim gittikçe ağırlaşan ve tipimi kaydırmaya başlayan derslerim derken iyice uzaklaştık. Bütün kızsal dedikodular elimizde patladı, dersler konuşulmadı, moraller verilmedi ve tabi erkekler… Ne onlarla ne onlarsız işte =)

Bir anda mesaj attım ona hem de en olmadık ders ve dersin hocasında. Dersten sıkıldığım için değildi bu davranışım. Bir anda Buketimi özlediğim içindi. Bir mesajı bile benim yüzümü güldürmeye yetti zaten. Şu derslerin yoğunluğu olmasa İzmir’e geldiğinde görüşeceğiz ama işte görüşemiyoruz. Bu duruma o kadar çok üzülüyordum ki anlatamam. Duygularımın ve hislerimin aramıza uzun yollar girse de karşılıklı olduğunu biliyorum. Biz artık bu özlemle konuştuk da konuştuk derken benim Kuzumun sevgilisi olmuş =) Hem de İzmir’e geldiği zaman uzun uzun konuştuğumuz çocukmuş bu şanslı kişi. Canım ya. Daha çok yeni ama =) Nazar değmesin diye gizli tutuyoruz. Tabi ben buraya yazdıktan sonra öğrenmeyen kaç kişi kalır bilemiyorum ama şuan çok mutluyum. Buradan da fırsattan istifade sevincimi paylaşıyorum işte.

Bir diğer arkadaşım ise benim deli hallerimi normal karşılayan hatta bazen onu da deli ettiğim erkek arkadaşımın da sevgilisi olmuş. Oda aynı şekilde muhabbetlerin arasında çıtlattığı kızla sevgili olmuş. Aman dedim sakın kıza facenin şifresini verme. Sonra yazışmalarımızı görür ve beni engeller üzülürsün. Yok, vermem öyle huyları yok zaten dedi. Ayrıca seni silemez. Sen benim tatlı belamsın dedi =) Bu lafı artık iltifat olarak mı alıyım yoksa imalı laf sokmamı bilemiyorum ama onunda kalbinin ne kadar temiz olduğunu biliyorum o nedenle pek de takmıyorum.

Bizde böyle anacım. Hedefe odaklı yaşıyoruz. Birini seçiyor sonrada onu kapıyoruz =))

Bütün bu arkadaşlarımın beraberliklerini size söyledikten sonra benim aklıma takılan asıl soru ya da yaşadığım olay bu günlerde neden arkadaşlarım bana sevgili bulmaya çalışıyor? Hayır aramızda çöpçatan görevini üstlenen ve evlilik programlarını izleyen bendim ne oldu da rolleri değiştik. Ayrıca neden şimdi? Yani neden şimdi bana sevgili bulmak istiyorlar. Bu istek nereden çıktı şimdi? =)

Bugün içlerinden birine “Napıyorsunuz benim arkamdan şu Z.S. a bir sevgili bulalım diye seferberlik mi başlattınız?” dedim. Ne dese beğenirsiniz: Evet! Cevaba bak. Ve bu konuda çok ciddiydi. Hey noluyo yaa!.. Ben böyle yalnız mutluyum. Zaten derslerim ağırlaşmış, saçlarım çatallaşmış, yüzümde stres sivilceleri çıkmış ama siz bana hala sevgili bulmak istiyorsunuz =) Devamında dediklerine bakar mısınız?! Ellerinde nefis erkekler varmış, seç beğen al şeklindeymiş. Sanırsınız ki boydan ve profilden resimli albüm var ellerinde. Şahsen facebook sağolsun onu da yapıyor ama #) Böyle takılmakla olmazmış, yalnızlık bana yakışmıyormuş. Evet, yakışmıyor bunu bende kabul ediyorum ama şimdilerde yalnızlığımın sultanlığını sürüyorken bir başkasını tahtıma ortak etmek istemiyorum.

Bütün bunların yanında biliyorum ki onlar benim arkadaşlarım.
Yıllarımızın beraber geçtiği, beraber büyüdüğümüz hatta bu konularda yetiştirdiğim arkadaşlarım.
Eğer öğrettiğim bütün yöntem ve tüyoları öğrendilerse gardımı iyi almalıyım =)

Hem daha baharda gelmedi. Yani gelir bahar ayları gevşer gönül yayları durumuna daha çok var ;) Neyse ki anlayışlı bir arkadaşım yani öyle çift buluşmalarında öksüz çocuk triplerine girip sevgilileri rahatsız etmiyorum. Olayı anlayınca uzaklaşıyorum. Bunu neden dedim şundan çünkü hani rahatsızlık versem şuna bir sevgili bulalım da oda rahat etsin bizde diyecekler. Neyse ki öyle bir durumum yok ama işte arkadaşlarım benim yalnızlığıma üzülmüşler.

Duyurayım  mı buradan sevgili arıyorum diye onlarda rahat etsin bende =))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İçinden geldiği gibi yorum yap ;)