3 Aralık 2011

İtiraf...


Bu bir itiraf yazısıdır.
İlk cümlemden aslında niyetimi belli ettim. Evet, bu bir itiraf yazısıdır.

“Kendime benzeyen insanları gördüğüm zaman o kişilerden korkuyor ve uzaklaşmak için her şeyi yapıyorum.”

Ne demek bu şimdi diye sorabilirsiniz. Aslında çok açık ve net söyledim. Kendime benzeyen insanlardan korkuyorum. Hem de çok korkuyorum. Karşıma böyle biri çıktığı anda ilk bakışta hemen anlıyorum. Bir şeyler benziyor sanki diyorum ve el sıkıştığımız andan itibaren ise aklımda hiç şüphe kalmıyor. İç dış fark etmez ben kendimi çok severim. Ama benim gibi birisiyle yaşayamam. Hayatımda olacak kişi bana benzememeli. Kesinlikle!

Çekilmez olduğum anlarda ne ben onu çekerim ne de o beni. Bana benzeyen kişilerle de çok konuşamıyorum zaten. Her cümlemin tamamlanması, aynı şeylere aynı ses tonuyla gülmemiz, mimiklerimiz, duruşlarımız, hayata bakışımız ve niceleri. Uff çok korkunç. Yeni insanları tanımayı seven ben, kendimden korkuyorum.

İçimdeki patlamaya hazır bombayı nasıl frenlediğimi bildiğimden bir ben daha yanımda olmamalı. İleride bu arkadaşım ya da sevgilim en sonda eşim olsa gerçekten hem onlara hem de kendime zararım çok büyük olur.

Ohh bee söyledim içim rahatladı =) Nerden esti şimdi böyle diyeceksiniz. Geçen arkadaşlarla kafede otururken konusu açıldı ve bende şöyle bir düşündüm, hayatta en korktuğum insanlar genelde bana benzeyen insanların olduğuna karar verdim. Belki de çift yaratıldığımız içindir. Öyle bir söylem var ya söz de herkes çift yaratılmış. Ama ben çiftimle yaşamak istemiyorum. Klasik koç burcu kadınıyım ben. İstediğim kişiyi ben seçmeli ve uzun uzun mücadeleler vermeliyim. Peşinden ben koşmalıyım, ben seçmeliyim. Çok ben ben ben oldu ama en azından 20 sene de bunu öğrenebildim.
Şimdide sizinle paylaşıyorum.
Bu yazımı kaç kişi okur hadi okudular diyelim okuyanlardan kaç kişiyle aynı olabilirim?!
“Asla” demem.
Dünya küçük.
Bir gün bir yerde bir tane daha bana benzeyen birisiyle karşılaşabilirim.

2 yorum:

  1. aa değişikmiş ama aslında mantıklı :)

    YanıtlaSil
  2. Düşününce böyle oluyor işte =) Uzun bir süre kabul etmedim etmedim sonunda böyle bir günde içimdeki ses patladı.Zaten hep doğruları söylüyo :)

    YanıtlaSil

İçinden geldiği gibi yorum yap ;)